Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående9 085

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Labrune2017-03-03 16:14
Antall innlegg: 162

Hva spiller du for?
Jeg sitter litt forfjamset og lurer på som egentlig foregår:

Nå har jeg to ganger blitt forlatt helt i begynnelsen av spill fordi jeg har hatt flaks med poengene.
En motstander skrev 'og det var det' og avsluttet etter at jeg fikk en bingo og en haug med poeng i åpningen, mens en annen bare forsvant (etter to ganger bytter og bingoer - jeg skjønner at det var kjipt men det er sånt som skjer, men poengsummen var ikke avskrekkende...) så jeg måtte la spillet løpe for å ikke tape selv.

Jeg vil gjerne ha høyest mulig ranking, men klarer ikke helt å forstå at det er så viktig at man ikke tør spille med andre av redsel for å tape (at man ikke får noen passende motstand er en annen sak). Helt sprøtt blir det for meg når man allerede 'har tapt' at man ikke en gang gidder spille ferdig. Handler det ikke om å finne gode ord og kombinasjoner da? er det ordene, eller poengene som frister mest?

Jeg er ikke så glad i å spille med de som aldri tar sjanser og spiller veldig trangt og tett og ender opp nede i høyre hjørne hver gang, men vel, jeg tar det som en utfordring. Å bare hoppe av er liksom litt merkelig...
...eller er det jeg som er rar?

 
Erik75 - Ikke medlem lenger2017-03-03 16:36
Antall innlegg: 11608

Folk er forskjellige.
Det er vel bare sånn det er, både her inne og ellers i verden :/

Når det er sagt, så er det ansett som svært dårlig kutyme å avbryte spill på denne måten.
Og hvis det er spillere som gjør dette "hver eneste gang" de ligger under, så kan det hende de får en liten melding fra spillvertene.


 
PattiSmith2017-04-15 03:00
Antall innlegg: 198

Det er ikke mange som avbryter spill. Når det skjer kan det ha med hvordan vedkommende ligger an å gjøre, men det kan jo også være helt andre årsaker.

Selv har jeg iblant måttet avbryte, og har da nesten alltid beklaget det, men det har også skjedd at jeg bare har måttet fly avgårde uten å skrive noe. Likevel tror jeg, som deg, ofte at jeg vet hvorfor den jeg spiller med avbryter, men jeg tar sikkert feil iblant.

Det er en spiller som nesten alltid avbryter når vedkommende ligger etter og det er få brikker igjen, det gjør ikke så mye for det er bestandig på slutten av spillet. Det er mer ergerlig når motspiller avbryter tidlig i spillet.
 
trud2017-04-15 08:38
Antall innlegg: 7388

Jeg fikk ikke ferdigspilt flere spill en gang da jeg dro på ferie og ikke hadde Internett de første dagene - ble automatisk avbrutt - det var kjipt....
 
picassa2017-04-16 01:42
Antall innlegg: 596

Med ustabilt nett er det fort gjort å dette ut og ikke klare å komme inn igjen.Det kunne skje med meg før,men HURRA nå er nettet supert her.
 
alone2017-04-16 12:44
Antall innlegg: 387

Labrune!!! du har jo selv 3 avbrutte spill??Hvorfor henge seg opp i andres ?
 
CaB2017-04-16 13:48
Antall innlegg: 2926

Av og til kan det jo skje at man er nødt til å avbryte, med god grunn. Jeg vet jeg avbrøt et spill fordi brannalarmen gikk, for eksempel. Så lenge man har muligheten til å avbryte synes jeg det er greit i slike tilfeller. Men det som ble tatt opp her var at spillere avbrøt fordi motstanderen hadde flaks i begynnelsen av spillet, og tilsynelatende ikke gadd å spille ferdig fordi man "allerede hadde tapt".
 
snuppilura2017-04-16 15:02
Antall innlegg: 151

Det kan vare mange grunner til at man avbryter ett spill. Jeg har nok gjort det flere ganger, men av grunner som nettforbindelse, eller rett og slett gatt tom for strom! Na i det siste har jeg dog opplevd at endel avbryter spill hvis jeg har hatt flaks med poeng pa noen ord. Til og med spillere jeg spiller ganske ofte med. Men det er jo bare a ta med seg pongene og ga videre...
 
BeeJay2017-04-16 15:27
Antall innlegg: 899

Man taper jo en haug på å avbryte. Jeg måtte avbryte helt i begynnelsen av et spill for etpar dager siden. Det skjedde noe akutt her. Beklaget overfor motspiller og lukket. Men tapte jo et lass med poeng på det. Så jeg skjønner ikke det derre med at noen blir sure og går sin vei, det er jo de som taper på det.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?