Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 780 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| trymare | 2008-09-05 18:10 | |
![]() | Bingohistorie :D (b) Da hun skulle til BANKEN(E) for å ta ut penger, var den ikke i bruk, og det var ingen bank i nærheten. Dermed ble det ingen tur denne gangen, og snudde seg for å gå seg en tur. Men da så hun det merkeligste hun hadde sett. Bak henne sto en mann med 5 barter. Disse BARTENE sto rett opp, og det BASERES på att han hjemme har BASSENE på full guffe, som får bartene til å stå rett opp. Det var kaldt denne dagen, og hun ville nå søke varme en plass. Heldigvis sto det et baste hus med mange baster i. Disse BASTENE var 90 grader varme så hun gikk inn. Der var det så mørkt at sjefene befaler at de BEINEDE inspektørene BELYSTE BENKENE mot BETALING. Inne i basten var det en del BINDERE som etter som tiden gikk ble BISKERE. Når hun hadde fått nok av dette tok hun turen til stallen, hvor BLAKKEN ventet på henne. Når hun kom fram, gav hun hesten BLANDEN av mat som hesten liker så godt. Etter at hesten hadde spist den, BLEKNET den plutselig. Hun BLENDES av de unormalt kraftige BLESENE som kom fra hesten. Det var nesten som hun gikk i BLINDEN og det føltes ut som hun BLOTTES på BORDENE i stallen. Etter som hun kom til hektene igjen, var plutselig hesten vekke, men det gjorde ikke så mye, siden hesten har kommet i hestehimmelen for snille hester. Da hun så på timeplanen så hun at hun skulle besøke de kjente BORGENE i nærheten. Men da hun kom fram, så hun at borgene var BRANNET ned, og hun BRAUTES gjennom ruinene for å sjekke om BREDDENE der inne BRENNES enda. Det gjorde de ikke, og på golvet fant hun en brille. Denne BRILLEN skal ha tilhørt en gammel dame. Videre på golvet lå de mange brister. BRISTENE var forferdelige, og hun måtte være forsiktig når hun gikk. Til tross for BROKKEN som BUNKET(E) seg i kroppen hennes, klarte hun å kave seg forbi disse BUNTEDE BUSTENE som stadig kom i veien for henne. Denne borgen var BYGGEDE i hele 15 år, og hun ergret seg over at disse BØLLETE mennene hadde brannet ned borgen… | |
| milo - Ikke medlem lenger | 2008-09-05 18:18 | |
![]() | bravissimo! bingohistoriene bekrefter betydelig bravur! | |
| sigar97 | 2008-09-05 20:17 | |
![]() | hvordan klarte du å skrive det der | |
| Mooseman | 2008-09-05 20:23 | |
![]() | Ved hjelp av et tastatur ?? | |
| trymare | 2008-09-05 20:41 | |
![]() | hæ...? hvordan jeg har skrevet det? jeg kan liksom ikke bare skrive det der rett på pcskjermen med en penn og så forvente at den kommer innpå forum på ordspill... riktig, mooose, jeg har brukt et tastatur | |
| mysteria - Ikke medlem lenger | 2008-09-05 21:06 | |
![]() | hihi - - - ordnerdhumor : ) | |
| emmy | 2008-09-05 21:34 | |
![]() | gode gener... | |
| Crystallica | 2008-09-05 22:00 | |
![]() | Fantastisk flott flisespikkeri for fine folkekjente finfinbokstaver!!! Bra Trym! Stolt storesøs!! | |
| trymare | 2010-06-18 16:00 | |
![]() | Hoho, artig å hva jeg skrev da jeg var 12-13 år, gitt :-D | |
| Cheatah | 2010-06-18 16:06 | |
![]() | Og nå er du 14-15 år, og en verdensvant voksen mann. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2010-06-18 19:47 | |
![]() | og cheatah er surmaget så det holder..... | |
| trymare | 2010-06-18 21:38 | |
![]() | Voksen, nei! :-D Leeeenge til jeg blir voksen... Takk og pris! | |
| Mary 2 | 2010-06-19 08:45 | |
![]() | Wstine, kanskje Cheatah ikkje er så surmaga som du trur, men berre prøver seg med eit artig bokstavrim ? (Verdens...Voksen) | |
| Mary 2 | 2010-06-19 08:47 | |
![]() | Forresten, kven føler seg kalla til å ta neste bingobokstav? Det er mange igjen i alfabetet, vi har arbeid leeeenge viss alle brukte (eller nye?)bingoar skal med. | |
| Sqz | 2010-06-19 11:15 | |
![]() | Denne var virkelig fin:D Ser hva du har gjort, trymare, og det inspirerer til å gå løs på en annen bokstav:) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-06-21 13:40 | |
![]() | Prøv med C : TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) caravan karavan m1 el. caravan s d carting carting m1 el. karting s d karting el. carting -en eng. racerkjøring med gokart catwalk catwalk m1 utt kættvåk; eng., eg 'kattegang' langt, smalt podium som modellene går på ved moteoppvisning crooner crooner m2 utt kruner mannlig sanger som synger sentimentale sanger med dempet stemme chablis chablis -en (utt sjabli>; fr, etter landsbynavnet Chablis) hvit burgundervin charmør (charmør) se sjarmør charter charter el. sjarter -t(e)ret, - el. -tre, -tra el. -trene (eng. charter 'privilegium', av lat. chartulla, dim. av charta, eg 'papir') dokument, traktat; certeparti, kontrakt FN-c-et / det olympiske c- sjarter -t(e)ret, - el. -tre, -tra el. -trene el. charter s d chartre chartre el. sjartre v1 (fra eng.) leie et skip el. fly til frakt el. reise c- et tankskip / reiseselskapet c-t et fly sjartre v1 el. chartre s d chassis chassis n3 (utt sjasi>; fr 'karm, ramme', i bet. 2 etter eng., sm o s kasse) 1 innfatning, ramme, særlig om understell på bil 2 rammeverk som funksjonsenhetene i elektronisk utstyr festes til chateau château n3 (utt sjatå>; fr) om fr forh: slott, herregård chaussé chaussé m1 (utt sjåse>; fra fr, av chaux 'kalk', opph lat., eg '(vei) dekket med kalkstein') stor og bred landevei med godt dekke cheddar cheddar -en (utt sjeddar; etter bynavnet Cheddar i England; varemerke) gul ost med skarp smak og sprø konsistens norsk c- chemise chemise m1 (utt sjemi>se; gj fr fra lat. camisia 'skjorte') dameundertrøye chianti chianti m1 (utt kian>ti) italiensk hvit el. rød bordvin, opphavlig framstilt i landskapet Chianti i Italia chiasme (chiasme) se kiasme chiffer chiffer -et, - el. chifre, chifra el. chifrene (utt sj-; fr chiffre, sm o s siffer) hemmelig skrift, kode, siffer (2) meldingen ble sendt i c- chiffon chiffon -en (utt sjiffån>g; fr, eg 'fille') glatt, tynt og gjennomsiktig (silke)stoff chutney chutney -en (utt tsjøtni; eng., av hindi catni) en sterkt krydret blanding av bl a mango og spansk pepper clinche clinche el. klinsje v1 gå i clinch klinsje v1 el. clinche s d clutche clutche el. kløtsje v1 bruke clutchen kløtsje v1 el. clutche s d cockney cockney m1 (utt kåkkni; eng., trol besl med cock 'hane') 1 innfødt londoner som snakker London-dialekt 2 (East End-)dialekt i London cockpit cockpit m1 (utt kåkkpitt; eng., eg 'plass for hanekamp') 1 åpent oppholds- og styrerom akter i et lystfartøy 2 førerrom i et fly collage collage el. kollasj m1 (fr, av coller 'klistre') bilde som er limt sammen av forskjellige materialer som tøybiter, trykksaker, fotografier o l; klistrebilde kolla'sj m1 el. collage s d college college -t, - el. -r, -ga el. -ne (utt kållidsj; eng., sm o s kollegium) 1 om eng. forhold: institusjon ved universitetene Oxford og Cambridge; høyere fagskole 2 om am. forhold: fireårig sk | |
| trymare | 2013-01-20 21:19 | |
![]() | tenk at dette snart er fem år siden nå! | |
| bris1 | 2013-01-20 22:05 | |
![]() | På tide med en ny historie, trymare ;-)) | |