Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 537 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| crazy3 | 2017-05-23 13:28 | |
![]() | Juksere!!! Kan de rapporteres? | |
| GreteSB | 2017-05-23 13:41 | |
![]() | Du kan sende et bilde av brettet til ordspill@betapet.com med en forklaring på hva du mener er juks. | |
| snuppilura | 2017-05-23 13:57 | |
![]() | Hvordan kan man jukse I Ordspill? | |
| GreteSB | 2017-05-23 14:04 | |
![]() | Det kan vel være at noen bruker ordbøker og andre hjelpemidler. Det er juks og medfører utestengning. | |
| Aureka | 2017-05-23 16:30 | |
![]() | Det er så, men det vil vel likevel ikke være annet enn en påstand, hvordan bevise at andre har brukt hjelpemidler ? | |
| solfridpeder | 2017-05-23 16:53 | |
![]() | ja--det dem som kan det--- | |
| GreteSB | 2017-05-23 17:05 | |
![]() | Vi kan selvfølgelig ikke gå inn på hvordan vi behandler mistanker vi får tilsendt. Nå tror jeg at de aller, aller fleste spiller for moro skyld og kun bruker kunnskapen de sitter inne med. Det er jo det som er gøy! | |
| crazy3 | 2017-05-23 20:30 | |
![]() | Jeg trodde også at det var meningen . Det må være mulig å kunne blokkere spillere her. Ellers kan man ikke invitere til spill | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-05-23 20:47 | |
![]() | Etter mange tusen spill både med nåværende og tidligere medlemsnavn ; har jeg ennå ikke hatt mistanke om juks en eneste gang ! Jeg har kanskje lurt litt et par ganger , men har da tenkt at motspilleren rett og slett bare er en bedre spiller enn meg ... Kanskje det er tilfelle crazy3 . | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-05-23 21:42 | |
![]() | Folk flest jukser ikke, tror jeg. Men at det finnes juksere også blant ordspillerne tror jeg nok. Juksere er ynkelige tapere, stakkarslige, som tyr til ulovlige hjelpemidler, ah..... så himla tapere!!! Hva gir det dem? Jeg undres. | |
| jan567 | 2017-05-23 22:11 | |
![]() | Jeg spiller stort sett stress og lynrask hastighet. Tror neppe at noen har tid til å bruke ordbøker eller annet. På andre hastigheter kan nok ting skje selv om jeg tror at det er et minimalt problem. | |
| Texbrus | 2017-05-24 18:51 | |
![]() | Jeg har ikke, med nærmere 9000 kamper noensinne mistenkt noen for å jukse. Og om de har gjort det så har jeg jo ikke lidd under det, ettersom jeg ikke har oppdaget det. Jeg har derimot blitt beskyldt for juks noen ganger, og det syns jeg er litt ubehagelig. (Jeg er en sånn spiller som leter etter og samler til bingoer, fordi jeg syns det er morsomt og tilfredsstillende.) | |
| marysoer | 2017-05-25 21:35 | |
![]() | jeg fatter ikke vitsen med og jukse .vinner en får en poeng hadde det vært penger men bare ett tall. | |
| Chiraff | 2017-05-25 22:12 | |
![]() | ?¿ | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-05-28 22:27 | |
![]() | Ble spurt av en motspiller i dag om jeg brukte hjelpemidler ... Det slumper til noen ganger at jeg spiller bedre enn vanlig , og overrasker meg selv , veldig artig ! For jeg var elendig i norsk på skolen , mye bedre i engelsk og nynorsk . Det er lenge siden skoledagene , men huske ennå at det nesten var "traumatisk" å se alle rettelsene læreren hadde gjort , så mye rødblyant at jeg nesten ikke så hva jeg selv hadde skrevet ! Så Ordspill har faktisk hjulpet på rettskrivinga mi . | |
| irenramsy | 2017-05-29 07:01 | |
![]() | det er vel lite matnyttig å jukse i ordspill, vet at det er lett å bli fokusert på poeng, og visst er det moro å vinne, men er det noen juksere her så lurer de vel bare seg selv. bokstavfordelingen er i midlertidig lang fra rettferdig og noen ganger må man slite for å kunne sette sammen ord, andre ganger går det lekende lett. For min del åpner jeg for sjanser dersom jeg poengmessig har et stort forsprang, blir for kjedelig ellers, må jo være litt spennende å spille. Jeg lar meg også imponere når noen klarer å sette sammen vanskelige ord, og lærer nye ord nesten hver gang jeg spiller. For meg er det en glede å kunne spille ordspill med dere :) | |
| trud | 2017-05-29 10:29 | |
![]() | Jeg er så enig med irenramsy - slik er det - ingen vits i å jukse !!! | |
| picassa | 2017-05-30 00:39 | |
![]() | Jeg har spilt over 11 000 spill og har aldri tenkt tanken engang at noen har proevd aa jukse.I dette spillet gaar det saa opp og ned med flaksen ang.bokstavene at alle bare maa regne med at motspilleren kan slaa deg regelrett ned i stoevlene.Pytt!Neste gang er det du som som faar gode bokstaver og vinner stort. | |