Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 581

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-28 01:14
Antall innlegg: 2649

Bedre av astma, MS og diabetes ? Ny metode.
Så nettopp en video på nettet om folk som ble bedre av sykdommene astma, MS og diabetes ved å bruke slike filtre mot skitten-strøm i boligen fra elektronisk teknologi.

Jeg skriver dette i tilfelle noen kjenner noen som plages med disse sykdommene. Eller ev. du selv. Og om disse som er syke kan tenkes prøve slike skittenstrømfiltre så kan de bli bedre av disse sykdommene.

Link til videoen. Det er ca. 1 time ut i videoen der dette tas opp.

www.youtube.com/watc...Yj AAqUfHtE

Jeg vet hvor man får kjøpt slike skittenstrømfiltre i Norge. Disse plugger man inn i stikkontakten foran støpslet til det aktuelle elektriske apparatet..

Fint om noen kunne få bruk for denne informasjonen.

Nevnte 3 sykdommer har jo sikkert økt i omfang de siste år.

trud2017-12-28 09:32
Antall innlegg: 7388

Hei James
Jeg har astma pga at jeg har for lite av et stoff i kroppen som ikke lar seg erstatte. Skulle gjerne vite hvor - på Østlandet - man kan få kjøpt disse filterne ...
På forhånd takk for hjelpen
:-)

Nixita2017-12-28 10:02
Antall innlegg: 4724

Siden vi ikke har lov til å reklamere her, send JamesO en pm

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-28 10:08

Ok, det er greit, jeg sender heller pm til trud

solfridpeder2017-12-28 20:38
Antall innlegg: 219

Hei--er også intr.hva er det--har det noe med radon å gjøre---eller hva--

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-29 00:16

Dette er komplisert, men kan prøve å gi et forenklet svar. Det dreier seg om stråling fra trådløs teknologi. Når man blir eksponert for for mye av denne strålingen så har forskningen funnet ut at slike kalsiumkanaler i cellene åpnes og for mange kalsiumioner slipper inn i cellene. Dette gir såkalt oksidativt stress ved at bestemte stoffer dannes i cellene. Denne kjemiske celleprosessen er generell for patologiske sykdomsprosesser i cellene . Dette betyr igjen at for mye eksponering for stråling fra for eksempel mobilmaster, smartmålere, rutere og andre strålingskilder kan forverre og igangsette mange ulike typer sykdommer.

I dette tilfellet er det snakk om såkalt skittenstrøm i boligens strømledningsnett. Denne skittenstrømmen medfører en lavfrekvent elektromagnetisk stråling fra boligens strømledninger. Denne skittenstrømmen er blitt til pga moderne teknologi, ulike tekniske apparater, for eksempel TV, lysdimmere osv.. , switch mode teknologi, som da står i forbindelse med strømnettet i boligen.

Når man bruker disse skittenstrømfiltrene så forsvinner denne strålingen fra husets ledning-strømnett på de steder disse skittenstrømfiltrene brukes. Når strålingen forsvinner så blir ikke kroppen påvirket negativ fra denne typen stråling.

Link til video om denne forskningen : www.youtube.com/watc...HL pRZs3vwW

Cygnus2017-12-29 11:22
Antall innlegg: 44845

Astma, MS, og diabetes? Ikke småtteri, JamesO, særlig tatt i betraktning av at alle disse sykdommene har vidt forskjellige årsaker!!!

trud2017-12-29 11:59

Jeg skal prøve - fint hvis det kan hjelpe....
det er i hvertfall ikke kjemiske medisiner som tas opp i kroppen... kan umulig skade - kanskje det kan hjelpe andre ting også - skittenstrøm høres ikke bra ut!!!

CaB2017-12-29 12:29
Antall innlegg: 2926

Så da unngår man liksom stråling fra routere, radioer, TV'er f. eks ved å bruke dette skittenstrømsfilteret som et mellomledd mellom stikkontakten og apparatet?? Hvordan i huleste granskauen er det mulig??
Hvor oppstår denne skittenstrømmen? I det strømmen produseres? Et sted underveis fra A til B? I husets ledningsnett?

Jeg synes hele greia høres ut som juks og fanteri, men forsøk gjerne å overbevis meg om noe annet!

Cygnus2017-12-29 12:47
Antall innlegg: 44845

Dessverre viser også beskrivelsen en gjengs metode, nemlig å bruke vitenskapelige uttrykk som eksisterer - og på merkverdig vis.

misten - Ikke medlem lenger2017-12-29 14:07
Antall innlegg: 542

Er noe for godt til å være sant.. så er det det. Bare for å lure godtroende
til å bruke penga på tull.

abelon - Ikke medlem lenger2017-12-29 18:13
Antall innlegg: 1807

På jakt etter EN "syndebukk". For det er så godt å ha noe/noen å skylde på ... Som Cygnus påpeker : Disse sykdommene du nevner har vidt forskjellige årsaker . Skjønner at du er overbevist om sammenhengen , men det er vanskelig å skjønne hvordan du kan være det . Ekstrem overbevisning virker ofte begrensende , og er ikke helt sunt .

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-29 22:58

Cygnus les dette :

Og grunnen til at EMF kan igangsette mange ulike lidelser skyldes at EMF gir såkalt oksidativt stress i cellene fordi alt for mange kalsiumioner slippes inn i cellene og dette medfører som sagt en velkjent kjemisk patologisk reaksjon i cellene som altså er veldig generell for mange ulike sykdomsprosesser.

Man kan si det enkelt at EMF fra teknologiske kilder kan igangsette mange ulike sykdommer i mennesket. Det er forenklet sagt: den sykdommen som ligger mest latent og da mest klar til å bryte ut i det enkelte menneske som lettest bryter ut pga. EMF.

Nøkkelord: kjemisk reaksjon i cellene som er den samme for mange ulike sykdommer.

Gjentar: Og grunnen til at EMF kan igangsette mange ulike lidelser skyldes at EMF gir såkalt oksidativt stress i cellene fordi alt for mange kalsiumioner slippes inn i cellene og dette medfører som sagt en velkjent kjemisk patologisk reaksjon i cellene som altså er veldig generell for mange ulike sykdomsprosesser.

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-29 23:04

Det er den samme kjemiske reaksjonen i celler som er felles for mange ulike sykdommer. Denne kjemiske reaksjonen kan også igangsettes pga. elektromagnetiske felt fra teknologiske kilder.

Se 5 minutter ut i denne videoen: www.youtube.com/watc...HL pRZs3vwW

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-29 23:20

www.youtube.com/watc...8q neiDgR1E

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-29 23:26

Fra nettet: Skitten strøm (Skitten strøm er et populært navn på elektromagnetisk støy, et kjent fenomen blant lydteknikere og radioamatører. Elektrikere kaller det overharmoniske spenninger og strømmer, samt transienter.)

Skitten strøm er en hittil lite omtalt komponent i el-belastningen som har vist seg å være av stor betydning for vårt velvære. Dette framgår av nyere forskning (Dr. Gerd Oberfeld fra Salzburg og Dr Magda Havas ved Trent University i Canada). Enkelte medlemmer har opplevd stor bedring av el-overfølsomhetsreaksjon ene etter at de har filtrert ut ”forurensningen”/støyen i strømkursene sine.

Å måle skitten strøm i strømkursen: Sett inn en skittenstrøms-monitor i en stikkontakt og les av belastningen per kurs. Du kan umiddelbart se effekten av et evt. skjermingstiltak - som når du setter inn et skittenstrømfilter i en annen ledig stikkontakt i samme kurs. Monitoren er ikke en vanlig lavfrekvent-måler, men fremhever akkurat de frekvensene som har vist seg å være spesielt skadelige i følge medisinsk forskning. Jo mer som lages av disse, jo høyere er tallet på displayet (opp til over 1000 ”skittenstrøm-enheter” i et kontor eller i en bolig). Bruken av ett eller flere filtre i samme kurs skal drastisk redusere dette tallet, helt ned til under 100, ideelt sett under 50. (WP enheter)

Til venstre hvit måler (Stetzerizer Microsurge meter) som måler skitten strøm i en annen skala enn den svarte (Micro pulse monitor) Stetzerizer Microsurge meter måler i GS enheter. (Under 25 GS bra, 25 til 50 gjennomsnittlig, over 50 GS man bør gjøre tiltak) www.magdahavas.com/2...ex plained/

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-29 23:29

CaB, les det jeg skrev om hvor skittenstrømmen sitter,

abelon - Ikke medlem lenger2017-12-29 23:40
Antall innlegg: 1807

Så her er det bare å ta en skittentøysvask ...

JamesO - Ikke medlem lenger2017-12-30 08:27

Slike skittenstrømfiltre hjelper selvsagt ikke mot den trådløse høyfrekvente kommunikasjonsstrålingen fra diverse apparater. Skittenstrømfiltrene hjelper forenklet sagt kun mot lavfrekvent stråling fra husets ledningsnett.

For å få redusert stråling fra trådløs teknologi er det best å velge kablet teknologi og deaktivere eller kutte ut all trådløs teknologi.

trud2017-12-30 11:06

Jeg har lyst til å prøve, jeg - i heimen.
Der tilbringes mange av døgnets timer - og så kan man vel ta det med seg hvis en bor i perioder andre steder..
Kan det hjelpe på mine plager er jeg takknemlig - hvis ikke så har jeg i alle fall prøvd. Jeg tenker på en periode hvor jeg var plaget med kramper i bena, spesielt om natten - fikk råd om å knyte en ulltråd rundt anklene - det hjalp umiddelbart og jeg har ikke det problemet lenger.... mye mellom himmel og jord - for all del ikke sammenlign disse to, da !!!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?