Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 805

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-02-20 01:23
Antall innlegg: 11608

Morsomt leserinnlegg
Må bare dele dette leserinnlegget fra Drammens Tidende som dessverre ligger bak betalingsmur på nettavisen.
Det er for godt til å bli gjemt bort :)

_________________________ _____________

Det er fredag ettermiddag.
Klokka 15.15 for å være presis.
Jeg står på fortauet utenfor frisør Josefsson i St. Olavs gate, der min bedre halvdel er inne for å kjøpe hårspray. Jeg følger med undring med på noen sjåfører som overser forbudsskiltet og svinger ned fra Engene. På fortauet til høyre for meg kommer en ung, la meg beskrive henne som veldig «sneisen» dame, noe ustøtt gående.

Jeg registrerer at hun har litt for mye av det meste.
Litt for høye hæler, litt for røde lepper og litt for trange bukser. Vi får blikk-kontakt, og hun stopper foran meg.

«How are you», spør hun.
«I’m fine, how are you», svarer jeg.
«I’m fine. But are you cold?», spør hun.
«No, I’m OK», sier jeg.
«Would you like some good sex», spør hun.
«Thank you for asking», sier jeg.
«But I don’t think so.»
«Why not», spør hun.
«Among other reasons because it’s my wife standing behind us right now», sier jeg.
«Oh sorry», sier hun, ser litt brydd bort på Brit som nettopp kom ut fra Josefsson, og vakler raskt videre på de litt for høye hælene.

Jeg skulle altså bli 70 år før jeg fikk tilbudet om å kjøpe sex på gaten i Drammen.

Jeg føler at Drammen kanskje har sviktet litt her utdannelsesmessig.
Jeg hadde utvilsom vært bedre rustet for å møte verden der ute om jeg hadde fått dette tilbudet til vurdering som 17-åring, og definitivt uten at Brit plutselig sto bak ryggen min da tilbudet endelig ble fremsatt.

Drammen vokser på godt og vondt.
Vi har altså allerede fått gateprostitusjon, om kort tid får vi også bompengering.

Det blir dermed aldri like eksklusivt å reise til New York og de andre store metropolene som det en gang var.

_________________________ __________________

Nixita2018-02-20 07:34
Antall innlegg: 4724

Haha fantastisk skrevet :)

Cygnus2018-02-20 09:09
Antall innlegg: 44845

Utrolig innlegg! Takk for deling!
Har forresten en litt relevant egenopplevd historie. Mannen min og jeg satt i lobbyen på et stort hotell i Poznan og ventet på at noen skulle hente oss. Jeg gikk til toalettet og da jeg returnerte noen minutter senere, var det 5-6 sterkt pyntede damer som var på vei mot mannen min fra alle retninger. Da jeg kom, vinket han glad til meg, og som ved et trylleslag trakk alle seg like skyndsomt bakover og vaglet seg rundt om i den svære lobbyen. Vi lurte fælt på om de hadde noen slags kodex (først til mølla....!), byttet kunne jo ikke deles!! Min mann har visst aldri vært så glad for å se meg! ;)

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-02-20 14:13
Antall innlegg: 1984

Jeg har en kveld gått fra ca slottet til jernbanestasjonen i Oslo og fått ca 6 tilbud om sex, antar ca 1 norsk, 3 østeuropeiske og 2 nigerianske. Setter på en måte faktisk pris på å være så etterspurt, men avslo alle tilbud og gav noen kroner til den norske som jeg syntes synd på. Syntes selvfølgelig synd på alle sammen. For disse er det dessverre en mulighet til å tjene til livets opphold. Har ellers ikke noe imot at folk selger sex så lenge det er frivillig og ikke under tvang fra halliker. (Kommer ikke til å gå i noen debatt om dette)

ritalina - Ikke medlem lenger2018-02-20 14:45
Antall innlegg: 1630

Kan de ikke heller bare ha sex uten betaling da? Sex for sexens skyld? Frivillig fra begge/alle involverte.

Cygnus2018-02-20 15:09

Ritalina, der må jeg nesten sammenligne deg med Marie Antoinettes ‘La dem spise kaker’ (som dog er et falsum - hun sa ikke det!). Enten er de slept hit i menneskehandel eller så trenger de å tjene penger. Veldig få som er prostituerte oga at jobben er så gøy!!

ritalina - Ikke medlem lenger2018-02-20 15:21

Nei, du sier ikke det!

Ang Marie Antoinette. Det hun egentlig sa var: kan de ikke heller spise yoghurt? Men da ble hun halshogd ;-)

Cygnus2018-02-20 15:24

:)

ritalina - Ikke medlem lenger2018-02-20 17:13

Jensine ga bare penger til den norske sextilbyderen. Det syns jeg er rasitisk.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-02-20 17:14

Eller rasistisk som det egentlig heter.

kuami2018-02-20 18:19
Antall innlegg: 586

En bekjent som jobber ved Sentralstasjonen i Oslo passerte hele høsten en rumensk tigger. Da han satte opp skilt om at han skulle reise hjem før jul, var det like før min bekjente gav en donasjon. Pga manglende kontanter ble det ikke noe, hvilket han syntes var like bra da tiggeren var på plass igjen etter juleferien.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?