Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 802 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-25 20:10 | |
![]() | Galning Her er en annen galning, vår alles «Høyt lysende Salomos betrodde broder». Stortingspresidenten der altså. "Frimurerlosjen og handelsstanden fikk gehør for en ny tunnelløsning som alene økte prisen på Stortingets byggeprosjekt med flere hundre millioner...". Men frimurer Olemic har ikke latt seg påvirke, altså. Mon det. www.dagbladet.no/nyh...v/ 69554469 Hva er det med disse frimurerne, egentlig? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-03-02 21:53 | |
![]() | Tror du Olemic går av? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-02 22:08 | |
![]() | Og så er det store spørsmålet : Er disse frimurerne litt småforstyrra ? Høyt lysende Salomos betrodde broder ! ha ha ha , kan jo nesten tro at man må være litt forstyrra for å holde på med sånt ... ; Men galning , nei . De har det sikkert morsomt , en liten "virkelighetsflukt" for de som ikke bruker ordene på "riktig måte" . Altså vi ordspillere ! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-03-02 22:31 | |
![]() | Alle vet at frimurere er noen luringer! Ufrivillig komiske i tillegg, men det er nå så. Men spørsmålet er; kommer han til å gå av som stortingspresident? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-02 23:23 | |
![]() | Hvis noen retter en pistol mot tinningen hans så tror jeg han vil tenke på det ... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-03-02 23:27 | |
![]() | Ok? Ikke ellers? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 00:03 | |
![]() | Hvis han ikke blir pressa til å gå av , hvorfor skulle han ? At han liksom tar ansvar ved å gå av , det kan jo være riktig av og til , men hvorfor ikke stå i stormen , og lære av sine feil , og så fortsette ? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 12:13 | |
![]() | Evt. bare stå i stormen, beholde lønn og privilegier, og fortsette akkurat som før? | |
| Cygnus | 2018-03-03 12:34 | |
![]() | :) | |
| Chiraff | 2018-03-03 12:37 | |
![]() | Tenker at Olemic, som innehar det høyeste offentlige verv i Norge etter Kongen, kvier seg VELDIG for å tre til side! At han har dobbelt lønn i forhold til vanlige stortingsrepresentanter, gjør nok sitt til at han «biter seg fast»... | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 14:57 | |
![]() | Vel , nå er det sånn at alle kan feile . At han klamrer seg fast er jo forståelig ; men hvis det det er så grove overtramp at det egentlig ikke kan aksepteres ; sett utenifra ; hvorfor avsettes han ikke ? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 15:27 | |
![]() | Akkurat som før ? De fleste tar vel lærdom , så da blir det ikke "akkurat som før" , for vi er vel ikke i Trumpland ? Eller | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 15:56 | |
![]() | Når man ser på den smørbrødlisten av skarp kritikk over mange år som er rettet mot fyrens virke som stortingspresident, så er det vanskelig å se hvorfor han selv skal ta lærdom av noe som helst hvis det ikke får konsekvenser denne gangen heller. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 16:37 | |
![]() | Og ikke minst Dalai Lama ! Da han måtte "gå bakveien" inn den gangen , for noen år siden : Må ikke provosere Kina , sa han visst , Olemic . Ikke han alene som tok den avgjørelsen , men husker at jeg syntes det var veldig ubehagelig at Norge fremsto som så feige . Verre det enn denne overskridelsen , synes nå jeg ... han skulle kanskje ikke ha vært stortingspresident ; akkurat som Trump aldri skulle vært President ; selv om det er vesensforskjeller selvfølgelig ... Kan i hvert fall si at jeg ALDRI kunne ha vært stortingspresident ! Og den smørbrødlisten min er LANG . | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 16:44 | |
![]() | Personlig synes jeg det er få andre enn Olemic som i større grad har oppfylt salige Finn Gustavsens beskrivelse "En politiker er en person som er så tykkhudet at han kan stå oppreist selv uten ryggrad." | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 17:14 | |
![]() | haha , den er jo artig , på en måte . Men ikke alle politiker er SÅ tykkhuda , heldigvis : Hareide har jeg på min liste som en av de MINST tykkhuda . Ellers så tror jeg ikke at alle passer til å være politikere nei . Jeg hadde egna meg svært dårlig , hva med deg Erik75 ? Eller for å si det sånn , det kunne sikkert vært spennende , men da måtte det ha vært mange Hareidere der . | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 17:25 | |
![]() | Har vært aktiv i lokalpolitikken tidligere, og det er vel først og fremst helsa som stopper meg fra å engasjere meg mer i dag. Men, jeg slenger da inn et leserbrev i ny og ne. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 19:32 | |
![]() | Aha - lokalpolitiker . Men de er jo ikke fulltidspolitikere , så da er det vel mer "vennlig" ? Men ting kan jo gå uhorvelig seint da ... Har et eksempel fra Risør , min fødeby , Utbyggingsplanene for Flisvika (en flott plass rett i vannkanten) har tatt rundt 20år ! Det er vel kanskje nesten rekord , forhåpentligvis . Hvis "helsa kommer tilbake" kunne du tenke deg å gå på igjen ? Risør kan "skryte av" Norges første (og siste?) Rødtordfører . | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 21:22 | |
![]() | Tipper han går, Olemic. Tynnslitt tillit. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-03-03 22:03 | |
![]() | I hvert fall en vanvittig høy lønn ! Kan noen opplyse "de mindre opplyste" i det politiske landskapet : Hvorfor i huleste er denne jobben så overbetalt ? Jeg har jo fulgt med , litt , og nå har jeg også lest,litt, om stortingspresidentens virke ... uten å bli så mye klokere . Er han like "seig" som Trump mon tro ? ( uten sammenligning for øvrig) . | |