Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 468

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ritalina - Ikke medlem lenger2018-02-26 22:35
Antall innlegg: 1630

Postordre
Kjøper du klær/sko på postordre fra utlandet?

Stadig vekk dukker det opp reklame for Floryday på ordspill. Klærne ser jo veldig så bra ut, og prisen er det ingenting å si på. Men........ kan vi stole på dette? Jeg er skeptisk.

Erfaringer?

Erik75 - Ikke medlem lenger2018-02-26 23:14
Antall innlegg: 11608

Har aldri kjøpt sko eller klær, men har handlet det meste annet via nettbutikker.
Og så lenge det er seriøse aktører har det aldri vært noen problemer med retur/refusjon etc.

alone2018-02-27 09:27
Antall innlegg: 387

NEIIIII ikke kjøp fra Floryday...Helt bak mål de klærne der...Har en del jeg har sendt tilbake!! Ingen respons back!!Bildene lyver noe voldsomt :(

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-02-27 09:37
Antall innlegg: 1984

Har bestilt en del fra utlandet spesielt Kina fra ebay. Når det gjelder klær bør man være oppmerksom på at Kina ligger 2 størrelser under Norge. For eksempel trenger man 3XL i Norge må man bestille minst 5XL fra Kina.

Ellers er det som det ser ut som på ebay. Prisene er faktisk så lave, men man kan oppleve ulike ting som at kvaliteten er dårlig. For eksempel jeg bestilte et strekkbelte fra kina til 40 kr , samme utseende-belte koster 300 kr i Norge, men beltet ble veldig fot slitt.

Har ellers bestilt en del utstyr fra Kina som har vært veldig billig og fungert helt utmerket.

Kjøpte for eksempel 8 caps i ulike farger til ca 8 kr stykket fraktfritt, alle capsene var av solid kvalitet. I Norge ville en slik caps kostet kanskje 70 kr stykket.

Av en eller annen grunn så selges varer fra Kina fraktfritt til Norge. Men man må passe på å holde seg under 350 kr -grensen for toll.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-02-27 09:38
Antall innlegg: 1984

Skulle stå at varer fra Kina OFTE selges fraktfritt til Norge

bris12018-02-27 10:23
Antall innlegg: 2601

Har ingen erfaringer med kleskjøp, men handler ofte på nettbutikk fra Australia, Canada og USA og har bare gode erfaringer. Kjøper også en del gjennom Amazon og eBay, og der er erfaringene ymse. Spesielt har varer fra Kina en del ganger vært av svært dårlig kvalitet. Står egentlig i forhold til prisen, det må sies.

snuppilura2018-02-27 15:55
Antall innlegg: 152

jeg handler masse online. Ikke bare klaer og skor, men mye annet ogsa. Bor i England og her kan du fa "allt" pa doren. Eneste jeg ikke handler online er matvarer, (enda det er helt vanlig her)

ritalina - Ikke medlem lenger2018-02-27 17:22

Alone: har du ikke fått pengene tilbake?

Ang Floryday, det ante meg, virker det for godt til å være sant, så er det ofte det.
Så da gjelder det å luke ut useriøse aktører.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-02-27 21:00

Forresten, rart med det. Nå har jeg sett på denne Florydayreklamen dag etter dag, og fått det for meg at nettopp den lyseblå, lett hippiaktige blusen MÅ jeg bare ha!!

Men MÅ jeg det? Nei.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-07 22:28

Hva med bonprix.no? Erfaringer?

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?