Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 802 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Winston | 2018-03-09 02:21 | |
![]() | Berlusconis inntreden i it. politikk Mannen er bl. a. dømt for grove tilfeller av korrupsjon sist han satt sentralt i italiensk politikk, nå er han tilbake igjen. Forstå det den som kan. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-03-09 06:03 | |
![]() | En stor del av velgermassen består av mennesker som velger sine politikere etter andre egenskaper enn moral og etikk. Slik kunne også Trump bli president i USA. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-03-09 06:14 | |
![]() | I forbindelse med disse debattene som foregikk på FB i Norge om Trump var en egnet president i USA eller ikke så oppdaget jeg noe helt merkelig. De som støttet Trump hadde utrolig stor overvekt av personer som hadde interesser som fribryting, voldssport og blodtørstige vikinger og lignende. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-03-09 07:17 | |
![]() | Tilbake til Berlusconi og Italia. Midt oppe i alle etter hvert forutsigbare avisskriveriene om hvordan velgerne "flørter med brunsvidde krefter", "sender sjokkbølger til Brussel", og de sedvanlige koblingene til facisme etc. så synes jeg Ivar Tronmo kom med den beste analysen av valgresultatet i Italia jeg har lest. "Det kan virke som om velgerne ønsker radikale endringer, men det er tvert om. De ønsker seg tilbake til et homogent og egalitært sosialdemokratisk samfunn." | |
| Cygnus | 2018-03-09 15:50 | |
![]() | Men Berlusconi kan jo ikke ha et embete, såvidt jeg husker dommen hans - så han kan bare dra i trådene til de som har embetene | |