Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 464 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 18:50 | |
![]() | Jeg spør og jeg svarer . Hvilket spørsmål vil du stille deg selv , og hvilket svar vil du gi . Alt ifra det dypeste til det overfladiske ... Kanskje en litt dum tråd , men jeg prøver ! | |
| Chiraff | 2018-04-09 20:40 | |
![]() | «Hva synes du om denne nye tråden, Chiraff??» «Jeg må bare si; KJEMPETEIT!» | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 22:12 | |
![]() | He he , enig med deg ! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 22:14 | |
![]() | Kanskje du kan komme opp med et eksempel på spm/svar? Abelon? Ingen grunn til å drepe ideen, allerede. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 22:21 | |
![]() | Da må jeg spør meg selv : Abelon , hvordan kan du som er så intelligent opprette en SÅ dum tråd ? Og da svarer Abelon : Hæ ? Skjønte ikke spørsmålet ! Kanskje for å få førsteplass for DUMME tråder ? Prøver å starte en "tanketom" tråd ; er det mulig for en som tenker og tenker og tenker ? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 22:33 | |
![]() | OK - et lite forsøk ... Hvorfor forholder Abelon seg bedre til mord og forstyrr..... , enn til erotikk og sex ? Det er da et enkelt spørsmål for Abelon å svare på ! Abelon svarer : Sinnets labyrint . Fascinerende og uendelig . Sex og erotikk er dyrisk og primitivt ; med reproduksjon som mål . | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 22:38 | |
![]() | Haha, ubetalelig! :-) Da spør Ritalina; er det ikke på tide at Abelon får øynene opp for erotikkens gleder? Jo! svarer Ritalina. | |
![]() | Haha, ubetalelig! :-) Da spør Ritalina; er det ikke på tide at Abelon får øynene opp for erotikkens gleder? Jo! svarer Ritalina. | |
![]() | (ups, to ganger, faktisk) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 23:10 | |
![]() | I sin ungdom var Abelon vill og gal . Boltra seg i høyet med både den ene og andre . Til og med noen "kjente" navn ... Men dessverre så er Abelon født i feil kropp , dermed sa det stopp ! Og da var egentlig Abelon metta, etter ha nedlagt det ene bytte etter det andre . Testosteron i bøtter og spann , uten å se ut som en mann . Slo alle "damer" og noen menn i håndbak ! Ha ha , nå er det jammen meg greit å være anonym ! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 23:11 | |
![]() | Hehe, så ikke dette komme ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-09 23:30 | |
![]() | He he - livet er underlig ! | |