Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 480

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-22 22:43
Antall innlegg: 1807

Pull ups !

Kan ikke dy meg !

Hvordan står det til med "heis opp" ferdighetene deres
folkens ? "I yngre dager" og nåtid, og fremtid.

berita2018-04-22 23:03
Antall innlegg: 848

Dårlige meldinger herfra! Måtte til og med sjekke hva det betyr før jeg kunne svare. Men noen av bildene fikk meg til å føle meg svært så fornød med ikke å være noen stormester i den kunsten!

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-22 23:48

Ikke noe poeng i å bli stormester ! Men det er herlig for kroppen å heise seg opp og slippe seg ned. Og man kan ta beina rett ut, og dermed trene magemusklene. Dette var min favoritt før; litt lenge siden nå, men jeg har tenkt til å "begynne på ny frisk igjen", den andre ungdom!
Ikke det at det er gjort i en fei, men man må jo begynne et sted. Og da kjøper man en stang til å feste i dørkarmen, og så henger man der og slapper av, og tenker at en dag så får man heist seg opp igjen... Bare det å få kjøpt stanga er jo et skritt i riktig retning !

berita2018-04-23 08:35

Skikkelig imponert, abelone! Det der må være illhervelig tungt!

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-23 16:47

Vel , når jeg ser tilbake til min "grønne ungdom" så kan jeg bli litt imponert... men det er lenge siden glansdagene! Og mange kilo siden...
Min far hadde en stang nederst i trappa som han strakk ut i, uten å heise seg opp. Jeg heiste meg opp, ofte og mange ganger. Husker det som et godt barndomsminne. Så fortsatte jeg litt da jeg ble voksen, på treningssenter; ble litt forundra da ingen av de andre unge jentene der klarte det... mimre mimre ! Syntes det var småflaut at jeg fikk oppmerksomhet for "oppheisingene" mine, for dette hadde jeg alltid holdt på med. Da begynte det vel å gå opp for meg at jeg var sterkere enn de fleste (jenter), og det var jo gøy ! Kanskje jeg hadde satsa på turn; men en skulder som av og til "gikk ut av ledd" var ikke noe godt utgangspunkt. Skal jeg ta en lite skryt til mon tro ? Kremt ... Jeg heiste meg opp etter fingertuppene, fingrenes ytterste ledd. Gamle dører som hadde litt brede geriktlister. Men det var skikkelig tungt, og ikke mer enn en om gangen . Kan kanskje likegodt kalle dette for MIMRETRÅDEN ! .

berita2018-04-23 17:53

Jeg syns det er artig at du forteller om dette! Jeg tror svært få andre, uansett kjønn, kan mimre om oppheising etter fingertuppene! Rapporter gjerne når du har hengt opp stanga og øvd ei stund:). Jeg vet ikke verken hvor gammel eller hvor tung du er, men jeg kommer til å bli imponert hvis du fremdeles klarer å heise deg opp med hendene. Jeg er lett, men jeg er ikke i nærheten av det, klarer bare å henge noen sekunder.

Cygnus2018-04-23 20:34
Antall innlegg: 44845

Berita: Abelon er 52, såvidt jeg kan se! Vekten står dog ikke der!!!

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-24 02:26

51 år ! Vekten er ikke 51 ! Det har den heller aldri vært;
Men litt for høy for oppheisinger ennå ... Selve grunnstyrken er der, har ikke blitt "mye svakere med årene", det kan samboeren skrive under på .
Når jeg da henger der og dingler, så prøver jeg å heise meg opp, men merker da at vekta må Ned for at jeg skal Opp ! DET er jo litt surt da, men man blir jo motivert også ! Så da er det bare å starte, og ikke miste motet, men kilo .

berita2018-04-24 08:23

Lykke til! Jeg har stor tro på at du vil klare det med din motivasjon og innsatsvilje.

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-24 19:39

Ja , når man virkelig vil noe, så går det ofte ! Har vel funnet ut at det er greit å få denne stanga litt høyt opp, så drageren i annekset ser bra ut. Og når jeg da sakte men sikkert får "grep" på det igjen, kan jeg jo prøve å motivere noen av dere her på Ordspill. Tenker nok at det er lurt å begynne litt "oven i fra og ned først"; altså stå på en stol med stanga rett under haka, og så sakte ned. Det virker litt mer humant sånn helt i starten ! Får kjøpt den i neste uke, og må si det er greit å "forberede seg litt mentalt". Skal holde dere oppdatert. Det kommer vel sannsynligvis til å bli en litt lattermild opplevelse sånn helt i starten ! Men gleder meg .

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?