Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 480

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-28 00:05
Antall innlegg: 1630

Farmen søker mennesker ......
....med overnaturlige evner.

www.tv2.no/underhold...g/ 9824949/

Dette er noe for de mest aktive ordspillforumsskrivende.

Jeg melder meg på!

Gjør det du også!

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-28 00:24
Antall innlegg: 1807

Du og J/J i Farmen. De med "overnaturlige evner" kan gå og legge seg !
Jeg følger ikke med på denne serien, men vil nok kikke litt da ja.
Men jeg tror vel ikke egentlig at du vil melde deg på ...

ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-28 00:32

Det kan umulig komme som noen overraskelse at jeg vil melde deg også på, abelon. :-)

De oppfordrer kvinner over 30 år til å melde seg. Høres ut som oss.

Ang det overnaturlige; skriver at jeg er ei heks.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-28 00:32

J/J er vårt bondetekniske alibi. Så han må med.

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-28 00:35

he he , bondetekniske alibi ! Den var jammen god ; humre humre.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-28 21:37

Jensine: Har du meldt deg på?

trud2018-04-28 22:53
Antall innlegg: 7388

Jeg er pensjonist og helt ute...

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-28 23:36
Antall innlegg: 1984

Uff nei. Farmen er ikke noe for meg.

ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-28 23:39

Det vet du ikke før du har prøvd! Må du slutte og skape deg ;-)

trud: pensjonist passer vel perfekt, så slipper du å ta fri fra jobben.

trud2018-04-29 03:13
Antall innlegg: 7388

Ritalina: Jeg er ikke PR-kåt nok og synes maten er for tam.... jobbe må jeg jo også - nei, mye bedre å sitte i sofakroken og se på andres kamp for tilværelsen...

Cygnus2018-04-29 12:30
Antall innlegg: 44845

Jeg har ikke overnaturlige evner - trodde ikke du ritalina gjorde det heller? Jeg har aldri sett på dette progrsmmet men hvis ritalina og j/j og abelon blir med, kunne det jo hende!!

Erik75 - Ikke medlem lenger2018-04-29 12:46
Antall innlegg: 11608

Kanskje vi heller skulle laget vår egen Ordspill-Farmen?

12 deltagere samles på en gård ved et vann, kun utstyrt med et eldgammelt Scrabblespill, et par fiskestenger, en potetåker og diverse busker med grønt og bær.

Det hadde vært noe, det!

ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-29 12:54

Erik: jeg er med på det. Men stiller et krav; å få ha med egen pc. Jeg utstår ikke å spille på brett, i sakte tempo, uten tilfeldig-brett. Det blir for mye for meg. Ellers er jeg åpen for det meste.
Forresten, hva med ei øy, ingen muligheter til å stikke av?

Cygnus: Stemmer, jeg har ikke overnaturlige evner, ikke en plass. Men jeg syns det er sykt humor med alle disse som mener at de har det. Derfor var det jeg fattet interesse for denne utgaven av Farmen, som ellers er et helt uinteressant program for min del.

;-)

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-29 14:54

En øde øy, og ingen mulighet for å stikke av. En som analyserer alt, En som har en "overnaturlig tankegang", En politisk kommentator, En "kjempekranglefant", En "tøff i trynet type" og kanskje noen flere raringer. Hvem kommer derfra med vettet i behold ? Armer og ben intakt, og så videre...

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-29 17:28

Men, jeg vil gjerne si litt om "overnaturlige evner". Det finnes nok "overnaturlige fenomener" eller hva man skal kalle dem. Men de menneskene som gjerne "vil vise seg frem" som "spesielle"; de trenger kanskje oppmerksomhet. Og da er det "alternative overnaturlige" noe som tiltrekker dem. Ikke noen nyhet tenker jeg ...

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-29 20:20
Antall innlegg: 1984

En FB -bok venn av meg påstår hardnakket at han greier bøye metallskjeer med tankens kraft.

Selv tror jeg nok at det er mulig, men jeg tror ikke han greier det sånn på kommando hele tiden som han påsto (Lenge siden jeg har diskutert med han, vet at han har profil her på ordspill) . Han var en av disse deltakerne på TV-Norge programmet den 6.sans som be kringkastet for en del år tilbake. Skal ikke se bort i fra at han melder seg på dette Farmen-programmet.

Nå har jeg sett at det er mulig å kjøpe slike jukseskjeer som bøyer seg bare man oppvarmer skjeia litt med fingrene.

:D

Hva mener du abelon ?

Jeg utfordret han til en test med nøytrale observatører, men det var alltid en unnskyldning.

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-29 21:00

Nei , jeg tenker i hvert fall at skulle noen av oss være "utstyrt" med sånne fantastiske evner, så hvorfor skulle vi da bruke dem på en så tullete måte ? Bøye skjeer og surre rundt i skog og lyng for å "føle" oss fram til hvor levningene til en bortført person kan være. Kan ta som eksempel Marianne saken. Hun forsvant i Risør 28.aug.1981. Hvor mange såkalt synske som har påstått at de har "sett" hvor levningene ligger, det er visst ganske mange gjennom alle disse årene. Ingen av dem har vært i nærheten av å finne noe som helst. Men oppmerksomhet har de fått. De tror kanskje selv at de har "spesielle evner"; men selv ikke Snåsamannen ville prøve å bevise sine såkalte evner.
Hvis noen av oss skulle ha fått spesielle "evner" i gave, så burde det jo være et poeng med det. Og han som sier han kan bøye skjeer med tankens kraft, han ville selvfølgelig ikke testes. Hvordan folk kan innbille seg selv at de "er de utvalgte", det er merkelig. Sorry, men da tenker jeg nok fort på "psykologiske mekanismer"...

abelon - Ikke medlem lenger2018-04-29 21:12

Og, det er IKKE mulig å bøye skjeer med tankens kraft. Hva er egentlig tankens kraft? Jeg tenker at den kraften som tanken har, den kan styre oss i "alle mulige og umulige" retninger her i livet. Og den kan være destruktiv og konstruktiv og så videre... men den er bare vår. Vi kan ikke påvirke andre med den tanken vi har inni vårt lille hode, det er jo galskap å tenke sånn!

Vaskebjørnen - Ikke medlem lenger2018-04-29 21:35
Antall innlegg: 6

Overnaturlige evner finnes ikke. Årsaken er at dersom de finnes er de naturlige

ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-29 21:43

Eventuelt unaturlige?

Men er dere klare for et ordspillFarmentreff? F.eks i august? Seriøst?

Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?