Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 480 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-28 20:28 | |
![]() | tidsmaskin Tenker at det er noe kloke hoder her inne som kan tegne og forklare. I alle fall noen. Går det an å lage en tidsmaskin? Som kan ta meg og kanskje deg, tilbake i tid? Hvorfor ikke???????? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-28 23:43 | |
![]() | Jo det går an å reise tilbake i tid, men da må man inn i en annen dimensjon for å få tilgang til denne oversikten. Noen av de som har slike nær døden opplevelser får jo oppleve jorde- livet i revy og føle den påvirkning de har påført andre fra disse andre sitt perspektiv. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-28 23:53 | |
![]() | Tenker ikke på såkalte nær-døden-opplevelser og andre dimensjoner. Jeg kunne tenkt meg en tidsmaskin til å reise i. Du kan vel fikse det? Hva med Flydal? Er det noe han befatter seg med? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-29 09:32 | |
![]() | En liten omskriving: Den TID som har vært er for all tid forbi, så sørg for at tiden du lever i, blir den rette. Hvis det hadde vært mulig, så ville jeg først og fremst tilbake til krigsårene. Da ville jeg seilt i konvoi, og vært maskinist, som min far. Og så ville jeg, den dagen jeg forhåpentligvis møter ham igjen, fortalt at jeg nå virkelig forstår ! | |