Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 474

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ritalina - Ikke medlem lenger2018-05-22 21:58
Antall innlegg: 1630

Natteravnene
www.dagbladet.no/nyh...d/ 69766214

Det er natteravnenes skyld

Erik75 - Ikke medlem lenger2018-05-22 22:04
Antall innlegg: 11608

Du vet du er tolerant når du ikke opplever rop som "vi skal steine og skyte dere" som truende.

bris12018-05-23 09:49
Antall innlegg: 2601

Jeg er så gammal at jeg var med i den første natteravngruppa på mitt daværende bosted. Det var helt klart for alle at vi hadde ingen myndighet til å irettesette noen, eller beordre noen om å fjerne seg. Det kan virke som om opplæring av nye natteravner på Vestli har vært mangelfull, i beste fall. Å "ta en pause" for natteravnene tror jeg er en dårlig ide. Å ha trygge og vennlige voksenpersoner som vandrer rundt i området mener jeg er positivt, både for ungdommene og for andre som ferdes ute på sein kveld/natt.

alone2018-05-24 07:02
Antall innlegg: 387

Jada,jadda, la natteravnerene få fri :) Kanskje det er synet av de hvite som utløser hatet......Fy skamme dere !!! Dere natteravner provosorer de kriminelle!!!!!
Det vil ikke ,,folket,, ha noe av....

bris12018-05-24 13:33

Antar du regner meg som kriminell, alone, siden jeg faktisk tror at noen natteravner kan opptre provoserende, men det får jeg bare leve med. Natteravnene gjør en kjempeinnsats i de aller, aller fleste tilfeller, men jeg tror altså at noen ikke burde ha deltatt i gruppa. En autoritær person med overdreven tro på egen makt og suverenitet kan gjøre stor skade i en slik gruppe (også).

alone2018-05-24 18:28
Antall innlegg: 387

For all del bris !!!! Hva får deg til å tro at jeg har tenkt på deg?????
Og attpåtil som en kriminell???
Nei vet du hva ...Du har ikke vært i mine tanker en eneste gang hehehe
!!!!!!.
Men når det er sakt, så ja det finnes noe klint både her der i alle slags miljøer Kriminell eller ikke kriminell...
Jeg syntes ikke noe om at de de derre drittsekkene som driver og terroriserer folk !!!!!!!!!!!!!!!!

bris12018-05-24 18:35

Jeg tok det egentlig ikke personlig, det var mest for å få fram at det nok er mer enn en side av saken. Terrorisering er selvsagt ikke OK, men håper flere lytter til Jahn Bøhler når han uttaler seg om ungdommene i Groruddalen.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-05-24 21:06
Antall innlegg: 1984

Tror nok det er noen rasister blant natteravnene som ypper til bråk, men stort sett er det vanlige folk som vil gjøre en fin tjeneste

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?