Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 474 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-22 21:58 | |
![]() | Natteravnene www.dagbladet.no/nyh...d/ 69766214 Det er natteravnenes skyld | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-22 22:04 | |
![]() | Du vet du er tolerant når du ikke opplever rop som "vi skal steine og skyte dere" som truende. | |
| bris1 | 2018-05-23 09:49 | |
![]() | Jeg er så gammal at jeg var med i den første natteravngruppa på mitt daværende bosted. Det var helt klart for alle at vi hadde ingen myndighet til å irettesette noen, eller beordre noen om å fjerne seg. Det kan virke som om opplæring av nye natteravner på Vestli har vært mangelfull, i beste fall. Å "ta en pause" for natteravnene tror jeg er en dårlig ide. Å ha trygge og vennlige voksenpersoner som vandrer rundt i området mener jeg er positivt, både for ungdommene og for andre som ferdes ute på sein kveld/natt. | |
| alone | 2018-05-24 07:02 | |
![]() | Jada,jadda, la natteravnerene få fri :) Kanskje det er synet av de hvite som utløser hatet......Fy skamme dere !!! Dere natteravner provosorer de kriminelle!!!!! Det vil ikke ,,folket,, ha noe av.... | |
| bris1 | 2018-05-24 13:33 | |
![]() | Antar du regner meg som kriminell, alone, siden jeg faktisk tror at noen natteravner kan opptre provoserende, men det får jeg bare leve med. Natteravnene gjør en kjempeinnsats i de aller, aller fleste tilfeller, men jeg tror altså at noen ikke burde ha deltatt i gruppa. En autoritær person med overdreven tro på egen makt og suverenitet kan gjøre stor skade i en slik gruppe (også). | |
| alone | 2018-05-24 18:28 | |
![]() | For all del bris !!!! Hva får deg til å tro at jeg har tenkt på deg????? Og attpåtil som en kriminell??? Nei vet du hva ...Du har ikke vært i mine tanker en eneste gang hehehe !!!!!!. Men når det er sakt, så ja det finnes noe klint både her der i alle slags miljøer Kriminell eller ikke kriminell... Jeg syntes ikke noe om at de de derre drittsekkene som driver og terroriserer folk !!!!!!!!!!!!!!!! | |
| bris1 | 2018-05-24 18:35 | |
![]() | Jeg tok det egentlig ikke personlig, det var mest for å få fram at det nok er mer enn en side av saken. Terrorisering er selvsagt ikke OK, men håper flere lytter til Jahn Bøhler når han uttaler seg om ungdommene i Groruddalen. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-05-24 21:06 | |
![]() | Tror nok det er noen rasister blant natteravnene som ypper til bråk, men stort sett er det vanlige folk som vil gjøre en fin tjeneste | |