Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 474 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-24 23:14 | |
![]() | Spådommer Er det noen spåmenn eller spåkoner her? Som kan f.eks spå sommerværet? Eller som kan spå andre ting? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-24 23:17 | |
![]() | Eller noen som vil fortelle om en gang de var hos en spåmann/kone og ble spådd? Jeg har hos Henning Lee og ble spådd en gang. Han spådde at jeg ville få en karriere som jockey i Kina! Ha! Og jeg som aldri har sittet på en hesterygg. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-05-24 23:28 | |
![]() | Men ritalina, jeg trodde ikke du hadde "tendenser i den retningen"! Har hørt om Henning Lee, og han har det sikker moro med å "spå". Og så tar han kanskje betalt? Kan jo kanskje være artig å høre om det "ville livet" som venter... Og ritalina skal bli jockey i Kina! Nei, han spådde nok baklengs, til det livet du hadde før dette... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-24 23:33 | |
![]() | Stemmer det, abelon. Jeg har ikke seriøse "tendenser...", det var bare for gøy at vi dumpet innom en alternativ messe en gang. Og ja, Henning tok seg godt betalt. Lurer på om vi betalte 400 kr en halvtime? Akk akk. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-05-24 23:36 | |
![]() | Kanskje like greit å spå selv. Jeg spår at Ritalina plutselig dumper inn på gårdsplassen til Jensine i sommer. - Hellooooo der, sier Ritalina. Får ikke fram mer fra hodet mitt akkurat nå ;-) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-05-28 21:58 | |
![]() | Her er det kanskje på sin plass å trekke frem den synske Mysil Bergsprekken som kom med den udødelige og tidløse spådommen : "Hver gang våre politikere ifører seg lusekofter og drar til Stange, så blir det flere avgifter og høyere skatter!" | |