Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 474

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
abelon - Ikke medlem lenger2018-05-30 20:47
Antall innlegg: 1807

Smart ?

Lørdag: Demonstrasjon mot smartmålere utenfor stortinget. Men er lørdag en god dag å demonstrere utenfor stortinget? for da er vel politikerne opptatt med annet. Så "hovedmålet" er da sannsynligvis å informere folk om det "smartmålernes motstandere" mener om smartmålerne... Jensine får holde oss oppdatert. Nei, skal ikke gjøre for mye narr. Disse menneskene tror fullt og fast på dette, så man kan bare stå på sidelinjen og ønske dem lykke til ! Mulig at de kommer på nyhetene.
Får håpe for deres del da at de "gjør det bedre" enn Jehovas vitner. Altså, menigheten er ikke så stor. Men lykke til, det mener jeg !

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-05-30 23:24
Antall innlegg: 1984

Takk for det abelon.
. Forskningen er klar. Denne strålingen fra smartmålere er helsefarlig.

abelon - Ikke medlem lenger2018-05-31 13:51

He he - jeg er egentlig ikke interessert i den diskusjonen. Men jeg er jo nysgjerrig på hvordan det går under denne demonstrasjonen. Det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig. Hvem som "har rett" og hvem "som tar feil", det setter jeg til side. Kan jo hende at det er et sted midt imellom ! Skal du ta turen fra Nord til Øst? Og hva med flydal?
Jeg skjønner godt at "du snakker for din sak", men denne tråden er mer ut ifra min nysgjerrighet. Hvordan går det under denne demonstrasjonen ?

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-05-31 17:57

Er for opptatt med andre ting enn å reise den lange turen til Oslo, men jeg har arbeidet en del administrativt for å få denne demonstrasjonen i gang.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-05-31 17:58

Flydal er i Frankrike nå. Vi håper demonstrasjonen skal bli belyst i media.

abelon - Ikke medlem lenger2018-05-31 20:09

Ja, når dere legger ned såpass mye arbeid i dette, så får man jo håpe "at det kommer noe ut av det". Og hva kan komme ut av det ?
Hm, det er ikke lett for meg i hvert fall, å si noe fornuftig om det...
Så, hva håper dere å oppnå ?

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-05-31 20:22

Ja vi har ønsker om hva vi vil oppnå, men ønsker ikke fortelle så mye om dette nå.

abelon - Ikke medlem lenger2018-05-31 21:47

Så det vil du kanskje fortelle mer om etter demonstrasjonen?

klunk - Ikke medlem lenger2018-05-31 23:09
Antall innlegg: 343

Jensine1 lyver og ( og fantaserer ?) til den store gullmedaljen, du må snart legge av.

abelon - Ikke medlem lenger2018-05-31 23:29

Jeg har gått fra å være irritert til å bli interessert i overbevisningen deres. De berømmelige psykologiske mekanismene igjen...
Jeg har ikke en sånn "evne" til å bli overbevist om noe som helst selv, så det er interessant å følge "smårtmålermotstanderne" sin kamp, og se hvor den ender. Jeg har "lagt bort" mine egne tanker om disse målerne, og følger egentlig bare med på hva som skjer i "motstandernes landskap".

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-01 09:21

klunk: Visste du at fysisk så er mennesket et elektromagnetisk vesen. Det er de elektromagnetiske egenskaper til atomer, ioner og molekyler som bestemmer alle kjemiske reaksjoner i kroppen vår på cellenivå.

Og trådløs teknologi sender ut og induserer på forskjellig vis ulike frekvenser av elektromagnetisk stråling.

Og er det tilstrekkelig med fotoner på en bestemt frekvens (elektromagnetisk stråling på en bestemt frekvens) så kan dette lett påvirke de elektromagnetiske forhold i cellene våre og sykdom kan bli et resultat.

Cygnus2018-06-01 13:11
Antall innlegg: 44845

Men merkelig nok er vi friskere enn nogensinde i Norge!!!

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-01 17:47

I morgen er dagen for smartmålermotstanderne ! Det er ikke hver dag man har demonstrasjon foran Stortinget, så uansett hva man måtte mene er det jo interessant å se hvordan det går. Kanskje "selveste statsministeren" tar tak i det, og, i beste sendetid, viser sitt blide ansikt på skjermen med beroligende ord til oss alle... Men, først må jo motstanderne på TV, helst Dagsrevyen. Tror ikke "det holder" å stå foran stortinget å prøve "å omvende folk".
Kunne vært artig med en liten demonstrasjon foran Stortinget !
Men jeg kommer ikke på noen gode demonstrasjonsgrunner egentlig. Er redd jeg fort ville fått "Jehovasvitnefølelse" i en sånn setting...

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-01 17:52

Det var planlagt et stort opplegg med denne demonstrasjonen med musikkinnslag, artisteri og debatt, men de som stod for planleggingen ble sykere og ting gikk skeis, så ble demonstrasjonen avlyst. Men så var det noen som tok tak i saken på nytt, deriblant undertegnede, slik at vi nå får et redusert demonstrasjonsopplegg.

Siden Stortinget og politiet allerede hadde gitt oss klarsignal til å bruke plassen kl 11-12 foran Stortinget, så tenkte vi at dette kunne vi like gjerne utnytte til en redusert form for demonstrasjon.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-01 18:10

De som sto for planleggingen ble sykere? Mener du "av strålingen" ?
Og hvis det er tilfelle, så har jeg en "forklaring" på hvorfor de ble sykere.
Ja, da har jeg faktisk en "god forklaring" på hvorfor "stordemonstrasjonen" ble avlyst. Om du har lyst til å høre den er en annen sak...

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-01 18:35

Har mailet med hun som i starten hadde ansvaret for demonstrasjonen. Hun skrev til meg at hun ble sykere og greide ikke oppgavene. Jeg vet ikke hvorfor hun ble sykere eller om dette har noe med stråling å gjøre.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-01 20:07

Kalde føtter? Ja, det er lett å føle seg "sykere" i en sånn situasjon, når man skal være ansiktet utad, og ikke er sikker på at man kan stå inne for budskapet. Du skriver "sykere", og da er utgangspunktet "syk".
Var det ikke Andreas Wahl som hadde avtale med noen som påsto at de ble syke av stråling; og de skulle da stille opp i dette programmet. Men, med forskjellige unnskyldninger, så kom ingen av dem! Og grunnen til det er at de innerst inne visste at de ville "bli avslørt". De følte seg sikkert syke, men det hadde ingenting med stråling å gjøre. De greide kanskje å lure seg selv, men seerne syntes dette var "en pinlig affære".

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-01 20:53

Andreas Wahl sitt opplegg var for dårlig og ikke gjennomtenkt.

El-overfølsomhet er en realitet. EMF kan forverre alle slags sykdommer.

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-01 22:52

Vel, jeg er godt kjent med "psykologiske mekanismer", og sannsynligheten for at det er "noe i den gata" er stor.
Disse menneskene som mener at stråling gjør dem syke, hvor mange av dem "bærer på et traume"? Traumatiske opplevelser; kanskje tidlig i livet, kan gi forskjellige symptomer i voksen alder. Og fordi "veien tilbake til disse traumene" ofte er blokkert, så vil personens "voksne jeg" finne andre "fornuftige" forklaringer på problemene. Det kan jo selvfølgelig også være traumatiske opplevelser i voksen alder som "sitter fast". Og fordi det kan være vanskelig å jobbe med traumer, ,må personen finne andre årsaker som forklarer ubehaget vedkommende føler. Det er sånn vi er skrudd sammen; vi prøver å finne "the easy way out".
Så du og jeg er nok uenige.

Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-06-01 22:57

Er enig i det du skriver der abelon. Men så er det jo også sånn at om eksponeringen for emf er tilstrekkelig stor så er det helseskadelig det i seg selv.

Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?