Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 472 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:11 | |
![]() | Ritalina og Jensine sin tråd Ja, da oppretter jeg en egen tråd for meg og min makker fra nord, Jensine/JamesO. Her kan vi diskutere, krangle, kverulere, minne hverandre på tidligere stunt og gamle saker, kjepphester osv. Ja, hva som helst. Så blir det kanskje litt roligere i de andre trådene.......... Andre må gjerne delta om de føler for det, for all del. Here we go, J/J, here we go....... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:16 | |
![]() | Kopiert fra spm/svar-tråden Jensine:.... "Du skal vite ritalina at jeg for en del år siden googlet ditt navn og fikk frem en rekke ting du skrev i lokalavisen der du br, og der hadde du samme ertende stil der du prøver å sette andre i et dårlig lys. Og dette er nå forsvunnet fra nettet antar jeg fordi dette var for en del år siden. Og jeg blir bare ikke i godt humør over at en slik person forsøker å finne ut ting om meg." ------------------------- ------------------------- ------------ Hør her, J/J. Jeg har IKKE lagt ut personlige opplysninger om deg. Det vet du. Det jeg vet om deg, har du skrevet om i forumet selv. Grunnen til at jeg vet navnet ditt; det stammer jo fra den gangen du ringte. Ang snoking som du kaller det. Det var jo synd at jeg ikke har skrevet/kommentert noe i lokalavisa sin nettutgave på år og dag ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:27 | |
![]() | Det var klokt å opprette en egen tråd der dere "delvis uforstyrra" kan gå i strupen på hverandre ... Inntil Erik advarer og kanskje stenger... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:36 | |
![]() | Regner med at de som ikke har interesse av å følge våre skriftlige fighter, lar være å klikke seg inn i tråden her. Det er et forsøk på å ikke gjennomsyre omtrent alle trådene og f.eks "forrykke" gangen i spm/svar-tråden, slik vi nettopp så eksempel på. Og i tillegg unngå at andre tråder (som Smart-tråden) blir stengt, pga oss. Godt ment! Tipper Erik er med på tanken :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:43 | |
![]() | Ja, jeg synes det vitner om en "meget klar tanke". Så vi tror og håper at tråden vil bestå i år og dag. Og at Erik tenker det samme ! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:59 | |
![]() | La oss satse på at tråden består til Dovre faller! | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 17:06 | |
![]() | Ta heller og gjør noe fornuftig | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 17:29 | |
![]() | Fornuftig og fornuftig, fru blom J/J. Siterer deg : ......Og jeg må bruke tid på å finne flere saker der ritalina fremlegger personlig info jeg ikke har nevnt her i forum. " Fra Smart-tråden som ble stengt. I tråden her kan du jo lire av deg eksempler på saker hvor jeg liksom har lagt ut personlig info om deg. Du skulle jo det, vet du....... | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:21 | |
![]() | Fornuftige ting kan gjøres innimellom Ufornuftige ting ! Selv om denne tråden "ikke er min", så vil jeg absolutt lese og blande meg inn, og kanskje også være Ufin? Ja, dette er jo en ypperlig anledning til å analysere! Husk Jensine, denne "trådens terskel" er høy. Blås ut! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:24 | |
![]() | Og jeg, som sikkert kommer til å blande inn, "personlighetsanalyse", stiller meg lagelig til for hugg. Jeg er ikke redd nei! Dette kan fort bli 3 stykker i bokseringen... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:42 | |
![]() | Ja, kan gjerne utvide den til også å gjelde Abelons analyseringstråd. Freak show- tråden ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:52 | |
![]() | Tror Jensine "spiller kostbar" en stund, men han kommer etter hvert. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:59 | |
![]() | Bruk heller tida på noe fornuftig. | |
| Pumaen | 2018-06-03 19:01 | |
![]() | Det er urettferdig at dere har egen krangletråd for det reduserer kranglepotensialet for alle andre. | |
| Pumaen | 2018-06-03 19:02 | |
![]() | Nå har jeg bare 82 innlegg igjen før jeg får sånn symbol i profilen ! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 19:06 | |
![]() | Skal vi se. I 30 graders varme er i hvert fall ikke jeg istand til å gjøre stort annet enn å surre rundt og pese, og skrive her i forum. Men i morra går reisen til Risør for klargjøring av huset til feriegjestene kommer. Og heldigvis mer behagelig temperatur der. Så da blir det gjort nesten bare "fornuftige" ting. Og mange penger kommer inn ! og går ut ... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 19:07 | |
![]() | Livet har aldri vært rettferdig, pumaen. | |
| Cygnus | 2018-06-03 19:53 | |
![]() | Tøysekopper - kom nå heller til Katten for å delta i turneringen som begynner om 7 minutter!!! | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 20:43 | |
![]() | Undertegnede og brodern (JamesO) synes dette er merkelige greier. Nå tror sikkert spillverter og adminer at JamesO og jeg er samme person, bare fordi vi bruker samme pc, men det er vi altså ikke. Og jeg har gitt uttrykk for at vi er samme person, da jeg ikke gidder annet, men sannheten må frem JamesO er min bror og det er lenge siden han spilte på ordspill.no | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 20:46 | |
![]() | He he- og Jensine har kanskje sluppet Pumaen ut av buret sitt... Hjelp! | |