Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 474

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rotsen2018-06-07 11:28
Antall innlegg: 34

skremmende brev fra noene jeg ikke skjenner
jeg fikk dette brevet i min side ogdette synes jeg det er skremmende!
2018-06-07 11:24
Jeg trenger din hjelp
Kjære

Dagens komplimenter. denne posten kan være en overraskelse for deg, fordi du ikke ga meg tillatelse til å gjøre det, heller ikke kjenner du meg selv, men før jeg forteller deg om meg selv, vil jeg at du behage å tilgi meg for å sende denne posten uten din tillatelse , Jeg har vært på jakt etter noen med dette etternavnet "" så da jeg så deg på nettet, ble du trykket for å kontakte deg og se hvor godt vi kan hjelpe hverandre. Jeg er herr Husam Al Sayed, en bankansvarlig her i U.A.E, jeg tror det er Guds ønske, for at jeg skal komme over deg nå. Jeg har en viktig forretningsdiskusjon, jeg ønsker å dele med deg som jeg tror vil interessere deg, fordi det er i forbindelse med etternavnet ditt, vil du dra nytte av det.

Hør, en sen Mr. Peter som jobbet med Gold Company her i UAE. Han var statsborger i ditt land Norge. Han hadde et fast innskudd hos meg i 2005 i 108 kalendermåneder, verdsatt til US $ 30,000,000.00 (tretti millioner amerikanske dollar) , forfallsdato for denne innskuddskontrakten var 22. mai 2018. Dessverre var han blant dødsofrene i katastrofekatastrofen i mai 27 i Java, Indonesia som drepte over 5000 mennesker. Han var i Indonesia på forretningsreise, og det var hvordan han møtte sin slutt. Min bankadministrasjon er ennå ikke kjent med hans død, jeg visste om det fordi han var min venn, jeg er hans kontooffiser. Han nevnte ikke noen av Kin / Heir når kontoen ble åpnet, og han var ikke gift og ingen barn da. I forrige uke ba Bankstyrelsen om at han skulle gi instruksjoner om hva han skulle gjøre med sine midler, hvis han skulle forny kontrakten.

Jeg vet at dette vil skje, derfor har jeg vært på utkikk etter et middel for å håndtere situasjonen, fordi hvis bankdirektørene mine vet at han er død og ikke har noen arving, vil de ta midler til personlig bruk , så jeg vil ikke ha noe slikt. Det var derfor da jeg så etternavnet ditt som det samme, med avdøde etternavn, var jeg glad og jeg søker nå ditt samarbeid for å presentere deg som neste av kin / arving til kontoen, siden du har samme siste navn med ham, mitt hovedkontor vil frigjøre fondet til kontoen din. Det er ingen risiko involvert; Transaksjonen vil bli henrettet under et lovlig arrangement, som vil beskytte deg mot brudd på loven. Det er bedre at vi krever penger, enn å la bankdirektørene ta det, de er allerede rike. Jeg er ikke en grådig person, så jeg foreslår at vi deler pengene lik, 50% / 50% til begge parter, min andel vil hjelpe meg å starte mitt eget selskap som har vært min drøm. Gi meg beskjed om dette og vær så snill å behandle denne informasjonen som TOP SECRET.

Jeg ber deg derfor om å bekrefte din interesse med en returmelding, og jeg vil gi deg detaljer. Takk
Jeg venter på at du skal svare. Gjennom min e-postadresse nedenfor: husamallsay1965@gmail.com

Med vennlig hilsen,
Herr Husam Al Sayed
Daglig leder Human Resources
Emirates NBD, Dubai U.A.E
husamallsay1965@gmail.com

ritalina - Ikke medlem lenger2018-06-07 11:32
Antall innlegg: 1630

Slike brev får jeg rett som det er sendt til jobbmailen min. Kollegaene mine også.

Ignorer dem!

abelon - Ikke medlem lenger2018-06-07 12:02
Antall innlegg: 1807

Yes, bare å ignorere. Jeg fikk også 2 stykker, i går.

CaB2018-06-07 12:40
Antall innlegg: 2926

Hvis dere får slike meldinger her på nettsiden, så hadde det vært fint om dere kan videresende meldingen til en av oss spillvertene, og oppgi brukernavnet på den som sendte meldingen. Da kan vi få utestengt vedkommende.

BeeJay2018-06-07 13:22
Antall innlegg: 968

Det florerer med slike svindelbrev alle mulige steder. Jeg har ikke fått slikt her i ordspill, men det er bare å overse dem. De første jeg fikk - på epost - for lenge siden, ble videresendt til økokrim etter råd fra en slektning som var politijurist. Men de er nok veldig klar over disse "Nigeria-svindlerne".

Erik75 - Ikke medlem lenger2018-06-07 15:21
Antall innlegg: 11608

Vi har fått flere meldinger om dette brevet, som helt åpenbart tilhører en spamprofil.

Vi tror vi har fått slettet det meste nå, men si i fra dersom dette fortsetter.

jonbang2018-06-07 16:41
Antall innlegg: 35

Fikk et sånt i dag, å videresende dette til admin..

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?