Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 472 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-21 23:03 | |
![]() | I morgen starter ferien min, ja, min lange lærersommerferie. Inkludert avspasering da, selvsagt. Men si meg, hvorfor blir ikke du lærer, så får du like lang lærerferie? Og så kommer høsten med sin høstferie, og jul! Ja, da blir det juleferie. Og før vi vet ordet av det, er det blitt vinterferie og da er som kjent påskeferien rett rundt hjørnet. Akk ja, slik går nå skoleåret :-D | |
| trud | 2018-06-21 23:10 | |
![]() | Hei Ritalina Å bli lærer er nok litt i seneste laget for meg - jeg er pensjonist.... Det nærmeste jeg kom til læreryrket var som aerobicsinstruktør på kveldstid.... men jeg har nok slitt ut noen lærere i min tid :) Happy holidays :) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-21 23:13 | |
![]() | :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-21 23:51 | |
![]() | Så lang at du rekker å reise "land og strand rundt" for å hilse på oss alle, "forumsvennene" dine! Uansett, GOD LÆRERFERIE, og håper du svipper innom forumet innimellom! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-22 14:33 | |
![]() | Hehe, har i alle fall et par navn på lista ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-22 15:08 | |
![]() | Flott ! Ikke meg, men det er greit. Vi håper å få tatt en liten tur til Vestlandet senere i sommer, og da vil jeg gjerne hilse på; kanskje du er hjemme... 5 uker har jeg leid bort feriehuset i Risør i sommer, ikke nok til en BObil dessverre. Men du skal vel ikke "så langt ned" kanskje. Jeg er glad når feriegjestene forlater byen, men uten dem hadde flere av disse "sommerturistbyene" fått problemer med å overleve! Da hadde det bare blitt rene "museumsbyer". Ta en tur til Risør, den vakreste sørlandsbyen!!! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-22 15:18 | |
![]() | Jooo, ditt navn står som nr 2 på lista ;-) ;-) ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-22 17:47 | |
![]() | He he- men du rakk bare EN i sommer! Og vi håper alle sammen at det blir selveste J/J !! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-22 18:37 | |
![]() | Ikke sikkert J/J er enig i det. ;-) Men, det kan være jeg rekker flere, hvem vet? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-22 18:50 | |
![]() | Joda, selvfølgelig er J/J enig! Dere har jo på en måte kjente hverandre i mange år; må jo være litt artig å treffe hverandre "in natura" også da. Jeg er bare en "nying" her i Forum, så at jeg da står på andre plass på lista er en ære! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-22 18:54 | |
![]() | Haha, J/J har ikke stemmerett, abelon har talt :-) Men enig, betrakt det som en ære! I tillegg har jeg invitert Erik vestover. for å se fotballkamp. Hehehe. Jeg velger mine. Skulle likevel noen føle seg forbigått, så gi beskjed ;-) | |