Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 929

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-07-05 21:12
Antall innlegg: 1984

Lars Monsen historier

Kan du noen gode Lars Monsen - historier ?

Skriv dem her.

Kan jo kopiere opp den som undertegnede skrev i middagstråden:


Det var Lars Monsen som kverka hvalen med hendene sine mens han var på svømmetur fra Norge til Skottland. Han sa jeg kunne få så mye hvalkjøtt jeg bare ville. Javist sa jeg , Takk for det mann, og fylte opp fryseren.
 
Chiraff2018-07-05 22:30
Antall innlegg: 15849

Vi er godt vant med at det et agurktid i nyhetsbildet om sommeren... Men at trådene på Ordspill kan få slike solstikk, er meeeget overraskende!

Er’e mulig at noen kan finne på å skape en ny tråd med sånt BULLSHIT!!!!!!
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-07-06 01:10
Antall innlegg: 1984

Surmulingen din bør du holde for deg sjøl Chiraff. Vi har alle ulik humor.

Lars Monsen tørker bullshit og bruker det til å tette veggene i hytta der han bor når han jogger opp og ned til/fra Kilimanjaro.

Du kunne ha sittet på ryggen til Lars Monsen mens han klatret opp Mount Everest Chiraff, å kunne du ha suttet på en sitron for den er like sur som du og på toppen av ME ville Lars Monsen matet deg med rosiner og honning. Tvangsmatet.
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-07-06 01:35
Antall innlegg: 1984

Lars Monsen på isfisketur: Han slår hull i isen med knyttneven. Kler av seg og hopper ned i hullet med en garnsekk. Så svømmer han rundt en times tid for å samle sammen nok fisk til noen måltider.

 
abelon - Ikke medlem lenger2018-07-06 01:47
Antall innlegg: 1807


Tror Monsen hadde ledd litt av dine fantasifulle "Monsenhistorier".
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-07-06 23:43
Antall innlegg: 1984

Ja kanskje Lars ville ledd litt. Mora hans var vist fra noen få kilometer fra her jeg bor.

Ny historie:

Lars Monsen bruker ikke myggspray. Han bare konsentrerer seg og samler noen av flåttbakteriene han har i blodet og spytter vekk mygga som så sender duftadvarsler til andre mygg om å holde seg unna.


Kamelene er misunnelig på Lars Monsens evne til å leve lenge på bare vann.

 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-07-16 00:40
Antall innlegg: 1984

Lars Monsen spiste en ulv til middag i går.

Trine Rein badet i elva mens Lars gaflet i seg. Lars hadde ordnet elgbiff til Trine.

www.nrk.no/ostfold/t...1. 11625534

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-18 20:52
Antall innlegg: 6062

Lars Monsen dro til Teheran for å selge et lass av denne boka på gata:

www.tanum.no/_satani...gL jKvD_BwE
 
auau2020-06-18 22:46
Antall innlegg: 37970

Arans monolog?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-18 22:51
Antall innlegg: 4429

Hei auau; jeg tenkte på deg før i dag; og lurte på når du kom tilbake.
Og der er du!
Ja, Aran er monologens mester...
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-19 10:59
Antall innlegg: 6062

Lars Monsen bruker ikke gevær på elgjakta. Han bare føler seg fram hvor elgen er. Så jogger han lett dit. Sprinter om kapp med elgen og hopper på ryggen dens. Så tar han et godt tak rundt elgens hals og bare klemmer i vei til oksygentilførselsviket gjør at elgen blir felt.

Så skjærer han opp elgen i passe biter og lar hundene frakte elgkjøttet heim i hunderyggsekker til Trine Rein som allerede har laget fundamentet for elggryta, hun bare ventet på kjøttet ....
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-06-19 11:50
Antall innlegg: 4429

Lars Monsen er ikke den verste man kan ha en tråd om! Selv om det, nesten, er en "monologtråd". Jeg har ikke så mye å bidra med her, annet enn at jeg har sans for Monsen. Råtøft når han for mange år siden "pløyde gjennom" Alaskas villmark! Ikke mange som hadde klart det.
 
auau2020-06-19 12:22
Antall innlegg: 37970

Lurer i bakgrunnen, vettu, OP. Hyggelig at du tenker på meg.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-06-24 22:58
Antall innlegg: 6062

Lars Monsen fant ut at han ville prøve seg på nye utfordringer. Han ville gå fra Tunisia til Nigeriakysten....

Lars pakket sekken med 5 stk 1,5 liters vannflasker, et telt, kniv, og annet utstyr. Underveis gravde han flere brønner for å skaffe seg vann. Og 2 måneder senere var han endelig fremme ved Guineagulfen på Nigerias kyst.

Der tok han inn ved et hotell, ringte Trine Rein som reiste nedover med fly og møtte han.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?