Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 470 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-07-25 09:24 | |
![]() | Svar ? Hva synes dere om folk som ikke svarer på mailer ? En slektning av meg pleier jeg sende mail til ca 6 ganger i året bare for å holde kontakten og finne ut av hva som skjer med han. Men han svarer ofte ikke på mine vanlige spørsmål om hva som skjer i livet hans . Når jeg for eksempel spør hvordan han trives på jobben, om det er noe nytt og lignende. så gidder han ikke svare. Når jeg spør hvordan det går med mora hans så gidder han ikke svare. Men han pleier å sende mailer til meg der det er reklamer for ett eller annet sko eller reiser og ellers er mailene tomme for personlig innhold. Jeg har alltid vært hyggelig og grei mot han, men det virker som om han heller priorterer sine nevøer og nieser og søsken fremfor å svare på mailer fra meg som jo heller ikke kommer spesielt ofte. Har også tipset han om ordspill og vet ikke om han har laget til en profil her på ordspill. Kanskje er han missunnelig for noe ? Hva syns dere ? | |
| berita | 2018-07-25 10:33 | |
![]() | Foreslår at du spør ham om dette, det er bare han som har svarene. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-25 20:31 | |
![]() | Ja, det er kanskje sånn at han prioriterer; og mulig han tenker at det heller ikke er så viktig for deg å få svar siden det jo bare er på mail, og ikke så ofte. Men hvorfor skulle han være misunnerlig? Ja, det beste er nok å spør ham hvorfor. Det er jo ikke noe artig å ikke få svar. | |