Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2018-07-29 17:05 | |
![]() | Walking barefoot! Dette høres interessant ut! www.washingtonpost.c...st ory.html | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-29 18:08 | |
![]() | Skulle gjerne lese, men når jeg trykker på "free" kommer det ingenting. | |
| Nixita | 2018-07-29 18:12 | |
![]() | Ja har alltid tenkt at det er sunt. God massasje, tærne er fri og ikke klemt i sko. Må jo bare være bra! | |
| Cygnus | 2018-07-29 22:22 | |
![]() | Skal prøve å kopiere linken igjen - den skal være fri. | |
| Cygnus | 2018-07-29 22:28 | |
![]() | www.washingtonpost.c...am p;wpmm=1 | |
| Cygnus | 2018-07-29 22:30 | |
![]() | Får det dessverre ikke til - jeg har abonnent men alle skulle kunne lese noen få artikler. Beklager! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-29 22:32 | |
![]() | Gikk ikke her i hvert fall. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-29 22:34 | |
![]() | Nei ingen bare Ordspillføtter! | |
| Cygnus | 2018-07-29 23:04 | |
![]() | l.facebook.com/l.php...ec &s=1 | |
| Cygnus | 2018-07-29 23:05 | |
![]() | Neineinei! Nå gir jeg bare opp! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-07-29 23:18 | |
![]() | Ja, må nok det... | |
| Cygnus | 2018-07-29 23:23 | |
![]() | l.facebook.com/l.php...15 8_story. | |
| Cygnus | 2018-07-29 23:24 | |
![]() | Kan dere slette denne tråden - please?? | |
| GreteSB | 2018-07-30 06:51 | |
![]() | Den første linken åpnet uten problem hos meg. | |
| berita | 2018-07-30 07:34 | |
![]() | Slik at du kunne lese artikkelen? | |
| GreteSB | 2018-07-30 08:10 | |
![]() | Ja, jeg får lest. | |
| GreteSB | 2018-07-30 08:12 | |
![]() | Her: (kopiert og limt inn) It is not a secret that spending time in nature is good for you. For years, researchers have been detailing how people who live near green spaces — parks, greenbelts, tree-lined streets, rural landscapes — have better physical and mental health, and practices such as Japanese forest bathing and Nordic hygge, which has a strong outdoorsy component, are being embraced here in the United States. Could grounding be next? I was intrigued when a colleague recently recommended a mutual patient — seeing her for stress management and me for nutritional advice — experiment with walking barefoot in the grass for a short time each day. A few weeks later, I stumbled across an article that gave a name to that practice — grounding. The idea behind grounding, also called earthing, is humans evolved in direct contact with the Earth’s subtle electric charge, but have lost that sustained connection thanks to inventions such as buildings, furniture and shoes with insulated synthetic soles. If you have concerns about whether it is sanitary to walk barefoot outside, there are options. Keep a patch of lawn off-limits to your dog. Or put a blanket or towel between your skin and the ground; natural fibers such as cotton and wool do not interfere with grounding. You can even wear leather-soled shoes. Or, garden instead. Digging gloveless in the garden also puts you in direct contact with the earth — just make sure you are not using chemical pesticides or fertilizers. If you do notice you are more relaxed, or you are sleeping better, or you have less pain or fatigue — is it the grounding or a placebo effect? Research continues at several universities, but while many integrative and mainstream health-care practitioners use grounding as one treatment tool, it is far from widespread. If you are curious, you can learn more on the Earthing Institute website. | |
| bris1 | 2018-07-30 08:56 | |
![]() | Det gikk helt fint å komme inn, men ikke trykk på free. Trykk på teksten under. Jeg har bare skumlest den, har ikke tid akkurat nå til å gå inn i teksten. Men at det er bra å vandre barføtt på ujevnt underlag tror jeg mange behandlere vil være enige i. Og jeg har stor tro på, og stor glede av f.eks. fotsoneterapi. | |
| Cygnus | 2018-07-30 09:16 | |
![]() | I min veldig unge ungdom i hippietiden (!) gikk jeg alltid barbent enda jeg bodde i en stor amerikansk by som vel ikke kan ha hatt blankpussede fortau!! Men det som virkelig kjennes godt, er selvsagt å gå i gress eller langs en strand! Forresten interessant at flere religioner krever bare føtter på det hellige stedet, templer osv. | |
| Nixita | 2018-07-30 21:50 | |
![]() | Ja det har jeg jammen aldri tenkt på, men etter at du la ut dette så har jeg begynt å gå ut mer uten sko, sliter over grusen, men tenker at øving gjør mester. | |