Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-08-08 15:23 | |
![]() | Russ som bråker Det er mye skriverier om norsk russ som lager kvalme og bråker i Hellas om dagen nå. Men, jeg ser også at det er mange i sosiale medier som hevder dette var like ille før, om ikke nødvendigvis på samme steder, og at det er medieoppmerksomheten og "grinebiteriet" fra oss gamlinger som er forskjellen på da og nå. Stemmer det? Jeg for min del var rødruss i 1994. Og jeg kan ikke huske at det var så mye bråk den gangen. Jovisst var det overdrevet alkoholinntak og sikkert mye bråk og slossing som skjedde på diverse arrangementer som gikk en selv hus forbi, men selve russetiden varte bare noen få uker og begrenset seg stort sett til helgene. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-08 15:45 | |
![]() | Blåruss -85. Drikking og festing og halloi. Kjekt. Men aldri noe slossing og herjing. "Krigen" mot russ fra andre skoler dreide seg om rød-og blåmaling osv. Russ som herjet i Syden skjedde bare ikke! Håpløst! | |
| Nixita | 2018-08-08 20:01 | |
![]() | Rødruss 1980. Vi bygget hus på lastebil hvor vi hadde terrasse bak. Den gangen kunne vi stå bak der å drikke øl mens vi kjørte. Mye festing og moro, men ikke slåssing. Vi spilte vel høy musikk, ellers mener jeg vi oppførte oss. | |
| GreteSB | 2018-08-08 20:12 | |
![]() | Disse som reiser for å feste og sloss på Kos og Ios er ikke russ før neste år heller. Skal de feire russetida hele det siste skoleåret? Makan til oppførsel! Barnebarnet er russ neste år og det er ihvertfall ikke vanlig i hennes miljø, heldigvis! | |
| CaB | 2018-08-09 09:31 | |
![]() | Ja, det virker som enkelte russ feirer russetiden hele det siste skoleåret. Da jeg var russ i 2006 var det vel en og annen russekro på høsten, som jeg ikke gadd å være med på. Så hadde vi en OL-dag på skolen en time eller to i skoletiden når vi likevel hadde fri. Og så hadde vi russerevy i februar. Men det meste av festinga foregikk i april og mai. | |