Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-08-09 22:59 | |
![]() | Vær og vind! Alle snakker om været, sier man. Vel, det ser vi fint lite til her inne, så hvorfor ikke opprette en egen værtråd hvor vi kan snakke om været! Hva slags vær liker du? Hva slags vær orker du bare ikke? Eller har all slags vær og alle årstidene sin sjarm? Kjør værprat! | |
| Cygnus | 2018-08-09 23:06 | |
![]() | Jeg ville ikke likt det på en daglig basis, men å sitte på en liten vestlandsøy mens høststormen raser (frådende hav, ulende vind, piskende regn), er bare så fantastisk enten en er ute i vinden eller lunt inne og hører på! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-08-09 23:11 | |
![]() | Helt enig, Cygnus! Å høre regnet piske mot rutene mens det knaker i veggene er fantastisk. Og jeg liker godt å være ute i skikkelig ruskevær også. Da kjenner man at man lever. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-09 23:14 | |
![]() | Liker jo veldig godt sol og sommervarme, nesten vindstille. Men det gjør seg med ruskevær også, sjøsprøyten som står rett opp. Når en bor på Vestlandet så bør en trives i all slags vær, ja. Er ikke så veldig glad i kald og bitende nordavind. I morgen kveld skal jeg på en utekonsert, og håper på minst mulig vær ;-) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-09 23:15 | |
![]() | ps Erik, men HVOR skal jeg på utekonsert? Ja, nå kan du lura..... :-) | |
| berita | 2018-08-10 20:32 | |
![]() | Jeg har lest værmeldinger for Trondheim både her og der i dag, Adressa anbefalte å sikre løse gjenstander i kveld, til og med hagemøbler. Det har jeg gjort, og jeg sitter nå og venter på vindkastene. Foreløpig ser jeg bare loddrett og stille regn, grått og vått, men skuffende lite drama :D! Meteorologene har moderert seg også, sikkert mange som er glade for det. | |
| Nixita | 2018-08-10 21:18 | |
![]() | Liker meg godt i varme, men jammen godt det omsider kommer regn selv om det er for sent for landbruket. Gikk akkurat en liten tur og veldig uvant med så frisk og nesten kald vind. | |