Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| berita | 2018-08-15 08:22 | |
![]() | Ordspill GRATIS Ser at appen jeg har, og som jeg har betalt for en gang for lenge siden, i dag er oppdatert til "Ordspill (Erstattet av Ordspill GRATIS)". I Google Play er det nå en app som heter "Ordspill GRATIS" og en som heter" Ordspill (Erstattet av Ordspill GRATIS)". Forklaringen der er slik: "Denne appen har nå blitt erstattet av Ordspill GRATIS, men kommer fortsatt til å bli oppdatert som vanlig framover for alle brukere som har kjøpt den. Om du ikke ønsker å bli avbrutt av reklamepauser når du spiller, kan du laste ned Ordspill GRATIS og betale i den for å slippe å se annonsene." Hva betyr dette egentlig? | |
| Nixita | 2018-08-15 10:31 | |
![]() | Spiller ikke på appen selv, så får håpe noen som gjør det har en forklaring på dette. | |
| GreteSB | 2018-08-15 11:13 | |
![]() | berita: Du kan jo spørre utviklerne: sales@betapet.com? Det er ikke noe sånt på iPhone eller iPad-appen. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-08-15 11:15 | |
![]() | Er dette på mobil, Berita? Jeg spiller på iPad, og finner ikke appen i det hele tatt når jeg søker der nå. Men, de spillene mine som allerede pågår fungerer helt som normalt, og vi har ikke fått beskjed om noen endringer, så jeg antar at alle som har betalt for den reklamefrie versjonen fra før fortsatt kan laste den ned på nytt ved behov, og at det bare er kosmetiske navneendringer her. | |
| berita | 2018-08-15 12:32 | |
![]() | Jeg spiller på Samsung mobil og nettbrett. Hvis det bare er en merkelig endring av navn på betalingsappen, og det ikke betyr noen endring ellers, skal jeg ikke bry meg mer om det:). GreteSB, syns kanskje det er litt rart at du mener jeg burde spurt utviklerne direkte om dette. Jeg tenkte det var et spørsmål der svaret kanskje hadde interesse for flere og syntes det var naturlig å stille det i forum. | |
| GreteSB | 2018-08-15 12:34 | |
![]() | Ja, enig i det, berita. Jeg bare tenkte at det er de som best vet hvorfor. | |