Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Aran - Ikke medlem lenger | 2018-08-26 09:59 | |
![]() | Forbudt å klage på myndighetene Har hørt snakk om at Erna Solberg og regjeringen skal med sitt flertall på Stortinget sørge for å innføre lover som gjør det forbudt å klage offentlig på myndighetene/regjeringens beslutninger. Om man for eksempel skriver leserinnlegg i avisen og klager på regjeringens politikk risikerer man bot eller fengsel. Det samme gjelder journalister og media som forbys omtale regjeringens politikk negativt. Hensikten med dette er jo at regjeringen skal få styre i fred uten at folket skal få muligheten til å kommunisere dette ut i media. Regjeringen er jo ufeilbarlig, det vet alle. Om noen enkelt-borgere har noe å klage på så bes de ta dette direkte opp med regjeringen/departementen e. Det er IKKE lov å kommunisere ut i media med egne negative meninger om regjeringen, imidlertid er hyllest av regjeringen på sin plass der de blir fortalt at de gjør en god jobb. Det vil også bli strengt forbudt å ta opp enkelte tema i media. Det er regjeringen som bestemmer hvilke tea som skal tas opp. Om en person f.eks. klager offentlig på at det bare skal være 10 sykehus i landet og at alle andre sykehus skal legges ned + alle helsesentere skal legges ned, så kan vedkommende risikere utkastelse fra samfunnet i form av å miste statsborgerskapet. Jeg synes egentlig dette høres supert ut. Håper dere er enige med meg i dette. For alle vet ar regjeringen er ufeilbarlig og ikke skal kritiseres i det offentlige rom. | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2018-08-26 10:26 | |
![]() | Hvor har du hentet dette ifra ?? referanse ? eventuell link. | |
| berita | 2018-08-26 10:29 | |
![]() | Aran: De fleste av oss i den lille forum-andedammen vår skjønner at den ikke kan sammenlignes med Norges styringssystem. Her har vi noen enkle regler som vi aksepterer å forholde oss til når vi blir ordspillere. Spillvertene har ikke laget reglene, de har frivillig tatt på seg oppgaven å passe på at ting fungerer så noenlunde. Har en mistanke om at jobben er svært dårlig betalt, la oss oppføre oss slik at de holder ut. | |
| AaseB | 2018-08-26 10:59 | |
![]() | Tommel opp for kommentaren din, berita! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-26 14:48 | |
![]() | Men Aran var ikke død...... ;-) | |
| ei_heks | 2018-08-26 16:23 | |
![]() | Det er da ikke første april i dag. ;) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-26 22:45 | |
![]() | Litt artig ! Og koko... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-26 22:47 | |
![]() | Fullstendig koko og sykt løye :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-26 23:13 | |
![]() | Jepp! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-26 23:18 | |
![]() | Men kjekt Aran er tilbake da, så blir det kanskje litt halloi i høst likevel :-) ...for vi vil vel ikke ha et forum kun for furtne fruer og gretne gubber, vil vi vel ? ;-) | |
| Cygnus | 2018-08-27 00:10 | |
![]() | Ikke sikker på det, ritalina - personlig foretrekker jeg i hvert fall å finne spenningen i mitt liv utenfor ordspillsidene!! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-27 07:32 | |
![]() | Tnå :-) :-) :-) | |
| auau | 2018-08-27 10:42 | |
![]() | Sånn på mårrakvisen tolker jeg ritalina dithen at bortsett fra et par-tre stykker, er vi andre enten furtne fruer eller gretne menn. Jammen litt av en attest, gitt! (Personlig tar jeg det ikke veldig innover meg, bare så dere vet det.) | |
| trud | 2018-08-27 11:01 | |
![]() | Ikke jeg heller, auau - sitter i et Norwegian fly med kurs sørover - alle slike ting preller av meg nå......;) | |
| auau | 2018-08-27 13:57 | |
![]() | God tur, trud! | |
| bris1 | 2018-08-27 17:38 | |
![]() | Høres ut som om regjeringen tar tak framover, aran. Blir ikke mye rom for å mikse skitt og kanel lengre, så hva skjer da? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-28 15:28 | |
![]() | Hvor blir du av, Aran? Har du blitt kneblet av regjeringen nå? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-29 08:57 | |
![]() | "Kreativ galskap" er jo en snill form for galskap. Og det er bra å få utløp for den! Innestengt kreativ galskap er ikke bra; og det har Aran skjønt. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-29 12:32 | |
![]() | :-) | |