Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 466 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-28 23:04 | |
![]() | Suger du eller tygger du halspastillene? Jeg tygger. Knask, knask. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-29 08:46 | |
![]() | Ja, best å knase! Men tennene er ikke alltid så glad i det; og tannlege besøk er dyrt; så da blir det ikke mer knask knask på meg. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-08-29 12:34 | |
![]() | Sant det. Jeg mista ei halv tann på den måten. Burde gått for suging, men holder meg til tygging, tross alt. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-29 18:17 | |
![]() | Jeg mista mer enn en halv tann... Tannlegen lurte på hva jeg holdt på med. Og jeg skjønte at mine tenner/lommebok ikke tålte all tygginga, så det var ingen bønn. Ikke halspastiller på meg, men disse salte harde med pulver inni (har glemt navnet). Var helt avhengig i en periode. Knask knask og KNASK! Underlig følelse å tygge på en bit av sin egen tann. | |
| trud | 2018-08-29 18:58 | |
![]() | Mener å suge, men er vel for utålmodig og tygger etter en stund... Ja takk, begge deler..... | |
| Cygnus | 2018-08-29 21:17 | |
![]() | Stor kilde til forbauselse (og ja en del ergrelse når sannheten skal ut!) i et ellers svært så harmonisk ekteskap: Han: knas, knas, knas! (på hostetabletten) Hun: hvorfor må du tygge på dem?tenk på tennene! Han: det er ikke så ille som det høres ut (evt Du unner meg vel å kose meg litt) | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2018-08-30 19:39 | |
![]() | Kjøper bare halspastiller med sukker og det er det ikke mange igjen av nå, IFA er vel en type.. Bare en sjelden gang sukkerfrie. Tygger på slutten , suger i starten. | |