Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 288 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ohorse | 2008-09-13 11:21 | |
![]() | Pause Har flere ganger opplevd at telefonen ringer, og klikker da på pause. Synes det er skikkelig uhøflig at medspilleren avviser ønsket om pause da. Hva synes dere? Hilsen Eivind. | |
Heidi W | 2008-09-13 11:28 | |
![]() | Det er jeg helt enig i. Det er jo liksom en grunn til at man ber om en pause da. Veldig ufint å avslå en slike forespørsel. Kanskje motpilleren håper å vinne på den måten istedet...??? Håper at den som spør om pause avbryter istedet...??? | |
funkywrath | 2008-09-13 11:28 | |
![]() | Skikkelig uhøflig er jeg ikke med på at det er. Enkelte spillere har kanskje ikke tid til å la det strekke ut opp til 10 min ekstra. Men om du i forkant av å aktivere pause forklarer motspiller at du trenger 2-3 minutter fordi telefonen ringer tror jeg du vil oppleve at de fleste blir med på det, evt. aktivere pause når det er motspiller sin tur, da vil jo vedkommende få ekstra god tid til å tenke på, som gjør pausen mer attraktivt. | |
ajnor | 2008-09-13 14:36 | |
![]() | Synes det er veldig greit å fortelle om årsaken til at man ber om pause, jeg. Her i huset har vi en 3-åring, og da blir det sånn at man av og til må be om pause. For å finne fram potta, tørke rompa når potta er full og lignende spørsmål... Møter stort sett bare forståelse for ønskene om pause, jeg. | |
Saft - Ikke medlem lenger | 2008-09-13 17:31 | |
![]() | Spiller en f. eks lynrask, så er det fordi en vil ha det kjapt. Å ta en ti minutter lang pause passer sjeldent for meg når jeg spiller lynrask. Jeg har flere ganger nektet pause i disse spillene, rett og slett fordi jeg vil spille lynraskt. Å si at det er uhøflig og frekt av meg, er bare tull. | |
Vib_eke - Ikke medlem lenger | 2008-09-13 17:41 | |
![]() | Om jeg ber om pause forklarer jeg alltid hvorfor. Somregel er det fordi telefonen ringer, eller sønnen våkner og gråter. Tror jeg har opplevd en gang at motspiller ikke aksepterte pause. | |
Eiram | 2008-09-13 18:12 | |
![]() | Jeg pleier å forklare hvorfor, og sier at det bare tar et par min, så avbryter jeg pausen. Jeg liker heller ikke godkjenne pause i lynrask, men er det en god grunn, så gjør jeg det:) | |
Alfa93 | 2008-09-13 18:15 | |
![]() | Jeg har også hørt at folk tror at motspiller kan trykke pause når de har problemer i spillet, for så å bruke pausen til å tenke og få skikkelig mange poeng etterpå... Men jeg tror ikke noe på det.Ttrenger en person så mye tid til å tenke, spiller han eller hun et spill hvor det er nok tid. Når noen ber om pause i mine spill, innvilger jeg alltid, for jeg antar at tlf-en ringer eller det ringer på døra eller noe... Jeg ber ikke om pause, uansett hva som skjer så prøver jeg å fullføre. Tlf-samtaler blir gjerne litt distre, men det får heller bare være... | |
ohorse | 2008-09-13 20:55 | |
![]() | hei Saft. Skal jeg la være å svare telefonen da? | |
Nilsen - Ikke medlem lenger | 2008-09-13 21:00 | |
![]() | Jeg syns det er like frekt at noen bare plutselig forsvinner midt i ett spill,og forventer at vi andre gidder å sitte å vente på at de skal jatte (kanskje)en evighet i tlf.. Så det er nokk to sider av samme saken, du syns det er frekt folk ikke godtar pause, noen syns det er frekt å ta pause midt i ett spill.. Smak og behag.. Men alikevell finner de fleste ett eller annet ubehag her inne ;) Ser lite av positive poster/tråder her.. Mon tro hvorfor.. | |
Eiram | 2008-09-13 21:56 | |
![]() | Engang var det noen som spurte meg om pause, sa det var viktig, så jeg sa ja. Så spurte jeg hva som var så viktig. Nei, han måtte spise middag! Da er det lite fristende å gi pause, selvom det er dårlig å la dette påirke om jeg gir andre pause... | |
MyRuin | 2008-09-13 22:09 | |
![]() | jeg ba akkurat om pause i et spill, fordi ilderen min var ute på tokt, og måtte stoppes.. Men jeg synes det er veldig greit å si grunnen til man ønsker pause, da får man en ide om hvor lang tid det tar. | |
Eiram | 2008-09-13 22:48 | |
![]() | Sånt godkjenner jeg pause for, men jeg må si, spesielt på lynrask, at å gå på do og slike ting ikke er godkjent. Jeg spiller gjerne når jeg har et kvarter til jeg må gå f.eks, og da er pause uaktuelt:) | |
orn123 | 2008-09-14 15:03 | |
![]() | Hei, jeg er helt enig med pappa (ohorse). HVH;orn123 | |