Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 453 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| epleskall - Ikke medlem lenger | 2018-10-20 23:14 | |
![]() | Samlivsspalte I denne helt ferske samlivsspalten kan du stille spørsmål du lurer på. Det kan være hva som helst innen samlivsproblematikk. Single mennesker kan også delta. Kanskje du trenger et godt råd? Kanskje du trenger hjelp til et vegvalg? Jeg har bred erfaring. Det er gratis! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 12:23 | |
![]() | Kan du greie litt ut om din erfaring slik at folk får et inntrykk :) | |
| epleskall - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 12:31 | |
![]() | God dag, god dag, du der nord! Hva trenger du hjelp til? Står du for eksempel foran vegvalg og lurer? Det kan være. Den brede erfaringen min vil komme til uttrykk i svarene. Det skjønner du nok. | |
| epleskall - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 12:32 | |
![]() | Ps Aran, du utrettelige ordspiller, så fint profilbilde du har. Jeg føler en connection, vi ser så like ut, litt sånn twins. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 12:35 | |
![]() | Ok, denne tråden står under fanen Prat og ikke under Seriøst. | |
| epleskall - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 12:37 | |
![]() | Nå nerder du deg. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 14:56 | |
![]() | Hva vil du svare på problemet en TV i huset og når samboerne vil se på ulike TV-programmer . Hvordan skal konflikten løses ? Er bryting i sofaen et bra alternativ ? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 15:32 | |
![]() | Epleskall er ute på Søndagstur; så Abelon, som er veldig god i bryting, vil absolutt si at bryting i sofaen kan løse den konflikten. Kanskje mest rettferdig for par av samme kjønn, men med visse spesialregler kan det også virke bra for "ulik kjønnede". Men abelon skal ikke overstyre spesialisten Epleskall; og trekker seg rolig tilbake til sofakroken! | |
| epleskall - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 19:34 | |
![]() | Så korrekt, Abelon. Samlivseksperten (den selvoppnevnte) har vært og gjort sin samfunnsplikt og gått med bøsse for Kirkens Nødhjelp. I pøsende regn. Vel! Er bryting i sofaen et bra alternativ? Bryting er aldri feil. Men det som er enda bedre er å slå av bryterne (lys-) i stua og hoppe til køys i stedet og fortsette brytekampen der. Prøv det. Jeg tenker dere blir fornøyde begge to. Strekk ut etterpå! | |
| epleskall - Ikke medlem lenger | 2018-10-21 19:35 | |
![]() | Korreksjon; det var jo Kirkens BYMISJON! Rett skal være rett ;-) | |