Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 869

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
grebhla2019-03-27 22:17
Antall innlegg: 15

sammentreff??
Har ikke vært innlogget på et par år. Rart at de samme fortsatt sitter med omtrent samme poengsum som da!! Rart at jeg alltid får meget dårligere lyder utdelt ved spill med en som har mye høyere ranking!!?? Og alltid svares det at , nei det er helt tilfeldige utdelinger! ha ha
 
Cygnus2019-03-27 22:56
Antall innlegg: 44845

Neida, grebhla, hele spillet er selvsagt satt opp sånn at det skal gå dårlig for deg - og bare deg - du burde jo egentlig være stolt som har blitt plukket ut slik.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-03-28 01:02
Antall innlegg: 4429


Jepp, Den Utvalgte!
 
maja662019-03-28 09:23
Antall innlegg: 9

Synes det er veldig opp og ned hva jeg får utdelt, det går opp i opp med gode og dårlige utdelinger synes jeg. Moro når motspiller bytter og bytter brikker rett før spillets slutt, da skjønner man jo at det er dårlig med vokaler igjen 😊 man får være kreativ med det man har, og spiller man mye ligger man vel på noenlunde samme nivå over tid 😉
 
grebhla2019-03-28 17:27
Antall innlegg: 15

misforstå meg rett, men ta en titt på de forskjellige spillernes poeng. De som hadde over 1700 for to år siden, ligger omtrent på det samme nå, de som lå rundt 8-900 ligger fortsatt rundt der??? Mener ikke at det går dårlig bare for meg. Har truffet flere som sier det samme. Særlig om man finner på å spille med en med høyere ranking. Burde man ikke bli bedre jo mer man spiller og klare større utfordringer rog derved få høyere ranking?? Virker ikke sånn.
 
Cygnus2019-03-28 18:24
Antall innlegg: 44845

Det er ikke noe mønster her - og hva skulle nå det være! jeg har f eks falt enormt i ranking de siste årene, men jeg tror jo ikke at systemet/brikkemajoren dytter meg nedover!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-03-28 18:31
Antall innlegg: 4429


Ja, stupa i ranking! Jeg har blitt bedre, og det har andre også. Og de som var bedre enn meg den gang da, har nok blitt enda bedre nå; og så videre...
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?