Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 594 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LineErle | 2019-04-25 21:01 | |
![]() | Resett - Rotevatn www.nrk.no/norge/ref...1. 14527717 Hva tenker du om Rotevatns utspill? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-25 23:07 | |
![]() | For å være helt ærlig, så har jeg sjelden en helt "klar" mening om noe som helst... (bortsett fra Trump). Men det var ganske interessant å overvære debatten. De politisk interesserte her på ordspill mener nok noe, mer... | |
| LineErle | 2019-04-25 23:11 | |
![]() | Per-Willy sin måte å gjøre det på: www.abcnyheter.no/ny...is -boikott | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-26 07:03 | |
![]() | Jeg tenker at det rent prinsipielt er svært problematisk når representanter for regjeringen på egenhånd sitter og bestemmer hva som er journalistikk og hva som ikke er det. Forøvrig en god debatt på NRK i går som belyste både kritikkverdige forhold og hykleriet fra begge sider i denne konflikten. | |
| LineErle | 2019-04-26 23:11 | |
![]() | Ja, bra debatt. Men savnet fokus på hvorfor en rekke av innleggene i Resett er skrevet av anonyme skribenter. | |
| Vannmann | 2019-04-27 11:19 | |
![]() | twitter.com/lars_ake...87 87383297 | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 11:41 | |
![]() | Har aldri lest Resett; men hvis det som kom fram i debatten på NRK er representativt, så er nok problemet deres at de har for stort negativt personfokus; litt som Se og Hør i en enda mer fiendtlig versjon kanskje... | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-27 12:33 | |
![]() | Utvilsomt. Og det har vært alt for mange av disse innleggene også, så Resett (og i særdeleshet Lurås) har definitivt ødelagt mye for seg selv her. Men, for å komme tilbake til Rotevatn her. Det er ganske spenstige påstander han kommer med når han sier til Resetts nyansatte nyhetsredaktør Lars Akerhaug, med 15 års erfaring som journalist i bl.a. VG og fagbladet Journalisten, at "det du driver med er ikke journalistikk". Neivel? Hva er det som skiller de hundrevis av alminnelige nyhetssakene til Resett som publiseres innimellom hvert av disse leserinnleggene som skaper debatt, fra nyhetssakene til andre medier? | |
| LineErle | 2019-04-28 12:39 | |
![]() | Tror nok at de etablerte mediene + det politiske Norge ikke helt så Resett komme.... | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-28 16:15 | |
![]() | Er de innvandringskritiske? | |
| LineErle | 2019-04-28 21:32 | |
![]() | Du får kikke på nettstedet deres og gjøre deg opp en mening selv. Det er vel oftest det beste. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-04-28 22:55 | |
![]() | Nei, er vel ikke veldig interessert egentlig. | |
| hestlægg - Ikke medlem lenger | 2019-04-28 23:57 | |
![]() | Haha, du verden så overraskende at du forsvarer resett, Erik75. :) Det spiller ingen rolle om Akerhaug har 15 års erfaring som journalist. Så lenge resett ikke følger presseetiske retningslinjer så er det ikke skikkelig journalistikk de driver med. Og det har enhver rett til å uttale seg om, uansett om man er ansatt i regjeringen eller ikke. Synes Rotevatns utspill er uproblematisk. Svaret på spørsmålet ditt finner du blant annet her: www.nored.no/Redakto...er forening | |
| bris1 | 2019-04-29 08:25 | |
![]() | Og her sier jeg meg helt enig med hestlægg. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-04-29 15:40 | |
![]() | Jeg skulle vært enig med deg dersom Rotevatn hadde rettet denne beskyldningen mot Helge Lurås, hestlægg. Men, der Lurås har raljert rundt i vinkel, har Akerhaug levert seriøs og skikkelig journalistikk av samme type i Resett som han har levert i andre medier i tidligere år. Derfor synes jeg denne beskyldningen til Rotevatn minner mer om "Mor Nille er en sten"-retorikk enn faktiske forhold. | |
| Cygnus | 2019-05-01 13:29 | |
![]() | Nei Erik, dette er da ikke sant - Rotevatn sa igjen og igjen at han holdt seg til det bl a redaktørforeningen etc hadde uttalt seg om RESETT og selvsagt Lurås som redaktør - det var altså ikke suget av eget bryst - og det var da ikke rettet mot Akerhaug som var der som representant for Resett pga at Lurås var på reise. | |
| Flyt - Ikke medlem lenger | 2019-05-01 18:44 | |
![]() | Tommel opp! | |