Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 533 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-06-20 20:18 | |
![]() | Bønder som vanskjøtter dyrene sine, enten det gjelder gris, rev - mink, andre dyr. Hva er det med de? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-06-20 20:58 | |
![]() | De burde gå til psykolog! Minst. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-06-20 21:30 | |
![]() | Frata dem retten til å drive med dyr i all evighet. Ja, i neste liv og neste liv deretter også, for dere som tror på reinkarnasjon...... | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-06-20 21:32 | |
![]() | Det er bare et lite mindretall av bønder som behandler dyrene dårlig. De aller fleste er snille med dyrene sine. Jeg er supersnill og snakker til sauene som de var små babyer, men så har jeg også bare et hobbygårdsbruk nå, som ikke gir noe inntektsoverskudd. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-06-20 21:37 | |
![]() | Det er jo disse som behandler dyrene elendig som er temaet her, Jensi. Hva er det med DEM? | |
| Nixita | 2019-06-21 00:15 | |
![]() | Enig at de som behandler dyr dårlig bør straffes hardere. Så dokumentaren i går og ble både sjokkert og trist. Når det gjelder graden straff så er den helt klar for lav, men det syns jeg den er for mange andre forbrytelser og. Incest, vold, voldtekt, bare for å nevne noe som er "sammenlignbart" | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-06-21 12:18 | |
![]() | Enig i det. Blir spennende å se hvilken reaksjon disse grisebondetorturistene får. | |