Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 471 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nabodama2 | 2019-07-12 15:34 | |
![]() | Husker dere ? Den gangen det var moro og lærerikt å spille ordspill ? Den gang var spillrommene fulle og vi måtte ofte vente for å komme inn og spille. Siden den gang har spillutviklerne gjort om på spillet slik at dersom du har spilt flere enn 50 spill er det kul i h.... å vinne, du er dømt til å tape 90% av spillene, du får bare de vanskeligste brikkene uansett om du bytter, mens motstander til og med får vokaler, noe du selv kan se langt etter, muligens får du Æ i tillegg til 5 F-er, WC og begge J-ene. Resultatet at denne politikken ser vi jo nå, nesten ikke spillere igjen her på PC, og garvede spillere med mange års erfaring og kunnskap sliter for å nå rating på 1500. Trist, men er nok en villet utvikling for å legge ned spillet. | |
| Cygnus | 2019-07-12 15:38 | |
![]() | ???? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-12 20:41 | |
![]() | ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ????????????????????????? ??????????????? | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-07-12 20:46 | |
![]() | Tror paranoiaen har tatt deg, nabodama. Eller er det sommervarmen. Det kan også tenkes at det er brikkemajoren som kødder det til for deg. | |
| Cygnus | 2019-07-12 21:32 | |
![]() | Nabodama tror ikke at appen har noe med saken å gjøre - hvor flerfoldige tusener spiller ordspill hver dag. Men det er helt merkelig hvor mange som føler at akkurat de blir forfulgt av brikkemajoren eller en gud eller en ond ånd. Jeg begynner å lure litt selv!! ;) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 15:58 | |
![]() | nabodama2 : Det er ikke gjort noen endringer i hvordan brikkene fordeles, ei heller i hvordan rankingpoengene oppnås. Alt er som før. Så er det langt færre spillere som spiller her på nettsiden nå enn før, men det er i likhet med absolutt alle former for spill av denne typen, hvor de aller fleste i dag heller spiller på mobil/iPad etc. | |
| PattiSmith | 2019-07-13 16:35 | |
![]() | Jeg har også gått ned i rating, men det kommer av at jeg tidligere spilte med andre som hadde omtrent lik rating som meg. Nå når det er så få spillere spiller vi jo mot alle, og da raser jo ratingen nedover :) Nå som før får jeg non ganger håpløse brikker, andre ganger har jeg kjempeflaks. | |
| hestlægg - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 16:42 | |
![]() | Nabodama har rett! Jeg fikk akkurat hundre J-er og sytten F-er. JFFJFJF? Hva er det for slags språk?? Det er nok frimurerlosjen, sosialistkommunistene i hovedstadspressen, homolobbyen og illumnati som står bak!! Hva blir det neste? At vi ikke får feire Jonsok med marsipanpudding og lavendelkrans lenger? | |
| nabodama2 | 2019-07-13 17:16 | |
![]() | hestlægg - jeg lurer på om de har begynt å bruke polsk ordliste ? Bokstavene jeg får passer iallefall best til polske ord ;-) Og Jonsok feirer vi vel nok en gang med ribbe og rød saus ? | |
| Cygnus | 2019-07-13 17:25 | |
![]() | Ironi er en vanskelig genre!! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 19:00 | |
![]() | Kan ikke skylde på ironi ;-) Det er tingenes iboende djevelskap, et brikkemajorpolitisk sprell. Etter at jeg blandet meg inn i denne tråden (også) har jeg stort sett byttet og byttet på brikker. Jeg har også tråkket over med min fra før vonde fot. | |
| Cygnus | 2019-07-13 22:15 | |
![]() | Ironien var å finne andre steder, Talia! God bedring med vond fot! | |
| GloriaM | 2019-07-16 23:59 | |
![]() | Det var ikke noe enklere å spille før .... det var bare mange flere inne. Litt trist at folk nesten overveiende velger mobiltlf, men alle må jo få gjøre som de vil. Tror ikke det ligger noen ondskap bak, nei :) Fortsett å spille i stedet, og mitt råd til deg nabodame: Bytt alle brikkene hvis du er misfornøyd, da får man som regel noe bra tilbake. | |