Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 471 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 20:25 | |
![]() | Røyking :-( Hva skal jeg si til meg selv sånn at jeg faktisk slutter å røyke? Og ikke bare tenker mye på det. Og utsetter det. Igjen og igjen. Hvis du har en god setning så kom med den. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 21:12 | |
![]() | "Tenk på alt du kan kjøpe for det du sparer!" Litt kjapp hoderegning : Du bruker rundt en hundrelapp om dagen på røyk. Du røyker hver dag, hele året. Du skal leve i 50 år til. For 100 x 365 x 50, så kommer du opp i rundt 2 millioner. Da kan du faktisk kjøpe dette snasne huset med havutsikt på Madeira, med plass (og ekstra penger igjen) til både svømmebasseng og egne vinranker. www.idealista.pt/en/.../2 9584054/ I rest my case. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 21:37 | |
![]() | Jeg blir friskere røykfri. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 22:23 | |
![]() | Erik hadde mye fornuftig å si! Jeg har noe mer "provoserende" å si: Skaff deg en mann som IKKE røyker, og som ikke orker å kysse en som røyker. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 22:25 | |
![]() | Hva skjer da? Jo, du stumper røyken for å beholde mannen selvfølgelig! Du trenger en røykfri mann Taliaen. | |
| Nixita | 2019-07-13 22:29 | |
![]() | Er du superavhengig slik som jeg var, tenk helse og penger. To døgn med abstinens, 2 mnd med drømmer om røyk om natten og flere fristelser som må bekjempes i våken tilstand, men tro meg, det er verdt det! Fortsatt vanskelige dager og situasjoner etter 2 mnd, og første gang jeg sluttet holdt jeg opp i nesten 4 år, og trodde jeg skulle klare en festrøyk, så feil kan man ta! Etter nesten 4 år deretter som større røyker enn noen gang, bestemte jeg meg til slutt at dette går ikke lenger. Nå har jeg ikke tatt et trekk på over 10 år, og er faktisk aldri fristet lenger. Jeg er FRI :) | |
| Solstråle65 | 2019-07-13 22:38 | |
![]() | Jeg har ikke vær så opptatt av å slutte å røyke. Men jeg har hatt røykestopp, som nå har vart i 1 1/2 år. Har forsatt ikke lyst på røyk. Det er verre med vanen og det sosiale rundt den røyken. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 23:51 | |
![]() | Ja, nå skal jeg ta meg i sammen! JEG SKAL TA MEG I SAMMEN! For det er på høy tid, og vel så det. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-13 23:59 | |
![]() | Ja, finn fram til kamplysten! Tenk at du er i en kamp mot røyken. Se på den ekle illeluktende dingsen og si: FYTTIGRISEN så vondt du lukter! Og du skader meg! Jeg vil ikke være avhengig av deg noe mer! Bli forbanna; så finner du styrke til å bryte "forholdet" til den som bare gjør deg vondt. | |
| Cygnus | 2019-07-14 00:46 | |
![]() | Jeg fikk astma i høy alder og sluttet på dagen! Men ikke vent på astmaen! | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-14 00:59 | |
![]() | Godt sagt! Og ikke vent på kolsen heller. | |
| trud | 2019-07-14 07:25 | |
![]() | Jeg har aldri røkt og det er bra - for 15 år siden ble det oppdaget at jeg manglet et stoff i kroppen (arvelig betinget) og hadde jeg røkt ville jeg garantert fått KOLS... Nå har jeg det etter forholdene bra, bruker medisiner og er ganske frisk - og lyķkelig over at jeg ikke begynte å røyke da alle andre gjorde det :) | |
| GreteSB | 2019-07-14 08:00 | |
![]() | For 3-4 år siden var jeg ute og syklet. Stoppet på impuls utenfor en butikk som solgte e-sigaretter og kjøpte det jeg trengte. Da jeg kom hjem sa jeg at i morgen slutter jeg å røyke. Ble ikke trodd, men har ikke røyket siden. Jeg pleide å røyke 40-50 sigaretter om dagen. Det går an! | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2019-07-14 09:46 | |
![]() | Hvitere tenner, penere hud, bedre pust, bedre form, bedre smakssans, bedre økonomi, lavere sannsynlighet for at barna dine blir røykere ...... jeg sluttet for 10 år siden, det mest fornuftige jeg har funnet på. Til deg som sliter, ta en prat med fastlegen din. | |
| BeeJay | 2019-07-14 13:51 | |
![]() | "Dette gidder jeg ikke lenger?" "Neimen om jeg vil la meg styre av denne giftpinnen mer !" | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-15 21:19 | |
![]() | Vi heier på deg! Du kan meddele oss hver dag hvordan det går. Få ut frustrasjonen ved å skrive her i Forum. Vi ønsker oss alle EN røykfri Ordspiller til! | |
| Vannmann | 2019-07-15 21:26 | |
![]() | Finn en venn som også kan tenke seg å slutte. Lettere når man er to og kan backe hverandre opp når fristelsen blir for stor. | |