Spillrom
| Sjiraffen | 17 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 17 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| caao - Ikke medlem lenger | 2019-08-23 22:11 | |
![]() | Til mine motstander Hei, faktisk mitt første innlegg her, men det får så være, etter spillet er over, ihvertfall den siste drøye uken, har jeg hatt store problemer med å skrive tfs, grt, osv, av årsaker jeg ikke kjenner til. Så til dere som føler dere litt snytt, eller at dere føler jeg er uhøflig, så beklager jeg det på det sterkeste, er heller ikke alltid jeg får sagt hei, når spillet starter, av samme uante årsaker. Beklager til alle mine motstander for dette. | |
| AaseB | 2019-08-23 22:40 | |
![]() | At noen skriver et slikt innlegg som dette, får i alle fall meg til å bli glad. Høflighet er fortsatt ålreit og normalt, men kan en ikke så kan en ikke. (Kanskje du ikke har fått en oppdatering av Flash eller annen nødvendig software, at det er årsaken?) | |
| kuami | 2019-08-24 16:22 | |
![]() | Takk, caao! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-24 17:26 | |
![]() | Kanskje du kan legge ordene "hei" og "takk" og "for" og "spillet" underveis, på brettet :-) | |
| GloriaM | 2019-08-29 21:03 | |
![]() | Ha ha Caao! :) Håper likevel ikke du blir lei deg hvis jeg sier hei i et spill da | |
| caao - Ikke medlem lenger | 2019-08-29 21:36 | |
![]() | For all del, jeg sier stort sett hei når jeg begynner, grt når alle bingo'ene ramler inn mot meg (kanskje bortsett fra i panikk, der er det begrenset tid til å gjøre akkurat det dessverre, prøver dog likevel, og tfs når spillet er slutt - og slenger på grt når jeg har tapt :) Og har ingen problemer med det - men av og til svikter det fremdeles ser jeg, uten at jeg har funnet et svar på hvorfor :( Men igjen, det er altså overhodet ikke min intensjon å virke uhøflig, men når man ikke får skrevet noe, virker det litt sånn dessverre. | |
| Chiraff | 2019-08-29 23:03 | |
![]() | Jeg er stort sett ganske umælende når jeg spiller. Veldig mange spillere har intet bilde, og da å prøve noen meldinger til disse spillerene blir feil for meg. Dessuten; hva slags melding er «grt» og «tfs»? Ingen mld er vesentlig bedre;-) Skriv heller «Tusen for spillet» eller «gratulerer med seieren»! Gjerne ispedd en Emoji. De overnevnte akronymer blir bare så veldig patetiske! | |
| GloriaM | 2019-08-31 19:16 | |
![]() | Skjønner, caao :) Ikke noe must da! | |
| GloriaM | 2019-08-31 19:24 | |
![]() | Helt enig, Chiraff. Det verste jeg ser er: hh. Hva skal det bety? | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-31 19:26 | |
![]() | Heihå? | |
| GloriaM | 2019-09-01 07:40 | |
![]() | He-he Taliaen ;) | |
| Darrang | 2019-09-01 07:44 | |
![]() | Ja, hvorfor kan man ikke like gjerne skrive "hei" og "takk". Virker litt selvhøytidelig når man bare forkorter ... som om man liksom ikke vil nedverdige seg til å hilse ordentlig. Da er det bedre å holde helt kjeft, ja! | |
| GloriaM | 2019-09-01 07:46 | |
![]() | Nemlig. Skriv noe ordentlig eller vær stille i spillet. God plan :) | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2019-09-01 09:45 | |
![]() | Du er sikkert velmenende GloriaM, men litt for oppdragende når du definerer at vi som oppfatter det litt annerledes enn deg bør være "stille" i spillet. Det eneste jeg ikke aksepterer er uhøflighet, ellers får folk skrive hva de vil. Min leveregel nr. 1 er fremdeles "du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil". Den dagen jeg irriterer meg over at noen sier hh eller tfs til meg, da spiller jeg ikke lenger. | |
| AaseB | 2019-09-01 10:46 | |
![]() | Helt enig med deg, klunk. Dessuten er tid en faktor her. Spill i den raskeste hastigheten fordrer forkortelser om en vil uttrykke noe underveis. | |
| Cygnus | 2019-09-01 11:02 | |
![]() | Enig, klunk og Aase! | |
| LilleLaila | 2019-09-02 11:20 | |
![]() | Er forsåvidt enig med Klunk, men selv synes jeg det er fryktelig hyggelig å småprate litt i spillet. Derfor jeg helst ikke spiller de raskeste spillene. Men i et langspill har man tid til å si hei kanskje ... men ikke noe krav. Jeg synes det er morsomt å bli litt kjent med folk jeg da :) | |
| Darrang | 2019-09-02 12:32 | |
![]() | Er i grunn enig med alle her: Det er ikke noe krav å hilse, men alltid hyggelig med en liten kommentar da. Det skader ikke ;) | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-02 13:47 | |
![]() | En må da kunne hilse, takke for spillet, småpludre uansett hastighet. Jeg selv gir balla i om folk hilser/ikke hilser, men det som er litt komisk er de som starter friskt med et munter hei + gjerne smilefjes, så går spillet sin gang, jeg vinner og da forsvinner taperen uten et ord. Sur og tverr og bitter. Hahahahahaha. | |
| GloriaM | 2019-09-02 14:38 | |
![]() | Ikke min mening å være "oppdragende" Klunk, men regner med at det er greit å si sin egen mening. Alle er forskjellige, og det er jo tydelig at spørsmålet engasjerer, da :) | |