Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 578 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-08-30 18:54 | |
![]() | Klimabrølet. Har du brølt i dag? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-08-30 19:42 | |
![]() | Nei. Visste ikke at det var " Klimabrøledag". Og hadde jeg visst det, så ville jeg ikke ha brølte. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-30 19:44 | |
![]() | Nei, var mest opptatt av å finne ut hvor de selger løksaus, pose/halvfabrikat. Hvor? Hvor? Hvor? | |
| trud | 2019-08-30 20:05 | |
![]() | Nei, jeg har ikke det.... Vi får gjøre det vi kan - realistisk sett - Vi kan ikke redde verden - men vi kan gjøre en forskjell ! | |
| liverbird1 | 2019-08-30 22:31 | |
![]() | Norge kan ikke redde hele verden , med klimatiltak , med å sette avgifter på det , men må starte en plass , ogg gjøre ting mer miljøvennlig , uten at det skal gå ut over ens lommebok. | |
| Chiraff | 2019-09-01 13:37 | |
![]() | NEI! Jeg har IKKE brølt! (Bare til MDG) Ja, det er endringer i klimaet! Og det har i uminnelige tider vært både stigning og reduksjon i temperaturen. Ref denne artikkelen: www.hegnar.no/Nyhete...r- ufarlige Det som er nytt nå er HYSTERIET! Ja, det er flott med ELbiler som bidrar til bedre luft i storbyene, men det er IKKE greit at, eks Oslo, blir gjort utilgjengelig for mange funksjonhemmede og eldre pga manglende parkeringsplasser. Det er IKKE greit at mange barnefamilier blir «loppa» i bommene fordi barn skal kjøres/hentes på aktiviteter. (Prøv å ta med ishockeyutstyr på T-banen) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-01 17:06 | |
![]() | Enig, det blir fort litt for hysterisk. Hva blir det neste etter brølinga? De føler kanskje at det oppnår noe ved å brøle; oppmerksomhet; men det blir teatralsk. | |