Spillrom
| Sjiraffen | 17 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 17 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-17 20:18 | |
![]() | Hva vet du om ??? Vi har alle kunnskap av ulik art som kan deles med andre! Sært og mindre sært. Først ut er PERSONLIGHETSFORSTYRRELSE R! Som jo er ganske sært, og dessverre også mer tilstedeværende "i disse dager". Så, hva vet du? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-17 20:37 | |
![]() | Dersom man definerer personlighetsforstyrrelse som en mental tilstand som er utenom det vanlige. Så hadde jo Jesus en slik personlighetsforstyrrelse , da han var uvanlig klok med mennesker og veldig snill. | |
| LilleLaila | 2019-09-17 21:08 | |
![]() | Merkelig sagt, Aran ... og litt tankevekkende | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-17 21:31 | |
![]() | He he- Jesus hadde nok ikke en forstyrrelse! Altså, en forstyrrelse er ikke noe positivt; så hva er et av de fremste kjennetegnene på en temmelig alvorlig art? bare kom med noen forslag! | |
| LilleLaila | 2019-09-17 22:08 | |
![]() | Man hører stemmer som tvinger en til å gjøre ting (har en nær slektning som sannhetsvitne) Han fikk diagnosen schizofren | |
| LilleLaila | 2019-09-17 22:09 | |
![]() | Jeg vet at dystemi betyr kronisk depresjon, fikk selv den diagnosen en gang, men det stemte ikke at den var kronisk. Jeg finnes ikke deprimert i dag | |
| LilleLaila | 2019-09-17 22:09 | |
![]() | Jesus lever, forresten | |
| GloriaM | 2019-09-17 23:33 | |
![]() | Ja, det tror jeg faktisk han gjør | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-18 00:42 | |
![]() | Foreløpig er det ikke noe som tyder på at dere vet noe om PHF... | |
| GloriaM | 2019-09-18 11:31 | |
![]() | Er ikke det en psykotisk tilstand der man styres av flere personligheter? | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-18 18:32 | |
![]() | Vår alles venn/uvenn Brikkemajoren har en personlighetsforstyrrelse . Hører du, Brikkemajor?!! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-18 19:07 | |
![]() | Alle vet da vel at brikkemajoren ikke er helt god. Han hevner seg på folk som skriver noe han ikke liker i forum. I det siste har jeg fått HÆIGJWD og sånn hele tiden. Hadde jeg fått slike bokstaver av og til så ok, men når man får slike bokstaver hele tiden kontinuerlig for en lengre periode, så skjønner man at brikkemajoren er en reell fyr og ikke bare inbildning. Jeg har studert statistikk på universitetet og matematikk, og er dermed glup nok til å skjønne dette. Dette er IKKE ironi. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-18 19:09 | |
![]() | Vel man tuller nå en del likevel. disse lange periodene med dårlige bokstaver, de er meeeget mystiske | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-18 19:48 | |
![]() | Nei, en personlighetsforstyrrelse er en tilstand som ofte er "forstyrrende" for omgivelsene, og ikke for den som har det. Og det er ikke umiddelbart så lett å oppdage. Mangel på selvinnsikt er vanlig. Å ikke tåle kritikk særlig godt; eller ikke i det hele tatt (som ofte er tilfelle med Trump) er et av kjennetegnene. Å ikke tåle å bli motsagt er vanlig. Det vil selvfølgelig variere med hvor trygg personen er i forhold til menneskene rundt. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-09-18 22:47 | |
![]() | Tenk hvis Brikkemajoren egentlig er Donald Trump, du! Det hadde forklart mye ;) | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-18 22:49 | |
![]() | :-) Jeg ble motsagt en gang. Det tålte jeg ikke. | |
| LilleLaila | 2019-09-19 12:11 | |
![]() | Jeg har ADHD og avbryter folk hele tiden, men jeg tåler fint å bli motsagt. Liker det til og med! | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-19 17:17 | |
![]() | Ingen forstyrra folk her i Forum! Vel, man trenger ikke prøve å "opplyse" folk om hva en forstyrrelse er... MEN, det hadde jo vært fint hvis (for eksempel) de som vurderte å stemme på en viss type i USA hadde hatt snøringa på at det var en narsissistisk type de stemte på! Kan jo gi et lite eksempel som muligens kan "opplyse" noen her inne: Miljøaktivisten Greta Thunberg`s mor har skrevet bok; blant annet om "kampen" for å gi døtrene riktig diagnose; men hun har kanskje heller avslørt sin egen diagnose... | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-19 18:02 | |
![]() | Her er en nettside om mentale diagnoser : helsenorge.no/sykdom...e- lidelser | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-19 18:08 | |
![]() | Het kan man bestille brosjyrer om psykiske lidelser: psykiskhelse.no/best...kt afoldere | |