Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 600 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 21:13 | |
![]() | Side om Side fra virkeligheten Vi kjørte av sted til Trondheimstraktene for å hente valp. Vår gamle Subaru Forester hadde trua med å svikte oss rett før vi skulle reise; men Falken kom og redda oss; det var en koblingsfeil som gjorde at batteriet ble tappa, og vi måtte skru av en batteripol hver gang vi skulle stoppe lengre enn 15-30 minutter. Flott! da kom vi oss endelig av sted; Asker-Trondheim er lang vei. Vi skulle jo egentlig ha vært innom biltilsynet i august for kontroll; men håpa å ikke bli stoppa og avskilta på veien. Vel, vi var på vei nedover igjen; og stoppa i Selbu for en matbit og lufting av dyra. Da ser sambo at det mangler noe ganske vesentlig bak på bilen, og sier: Vi har avskilta oss selv! Og det skjedde nok på vei oppover da vi hørte en merkelig l Gausdaltraktene; men stoppa ikke... Så vi følte at vi var med i en episode av Side om Side. SÅ, da oppfordrer jeg til å bidra til Side om Side fra virkeligheten. Vær så god neste! | |
| LilleLaila | 2019-09-25 21:26 | |
![]() | Haha, litt av en historie :) Jeg har en morsom også, men det skjedde for noen år siden. Jeg var på vei ned til veterinæren der jeg skulle møte min mor utenfor. Jeg hadde en liten Nissan Sunny den gangen. Idet jeg ser mor, prøver jeg å kjøre over fortauskanten inn på parkeringen i stedet for å ta innkjøringen. Plutselig står bilen min og svaier på en 30-cm høy fortauskant, bokstavelig talt hengende i lufta. Jeg får helt panikk, går ut av bilen og lurer på hva jeg skal gjøre. Da kommer to muskelbunter springende fra SATS over gata, løfter bilen min trygt tilbake på veien og løper videre. Det var en psykedelisk opplevelse. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-09-25 21:37 | |
![]() | Kan skjønne det! | |
| Nixita | 2019-09-25 22:42 | |
![]() | Jeg var i Spania på venninnetur da jeg oppdaget at passet mitt var gått ut for 9 mnd siden. Den gang reiste jeg ukentlig og hadde alltid med pass, men viste det sjelden. Venninnene var mer nervøs enn meg da vi skulle hjem, men viste annen id så det gikk fint da og. Så snart jeg kom hjem ordnet jeg nytt pass! | |
| trud | 2019-09-26 06:37 | |
![]() | En gang jeg var på vei hjem fra Spania oppdaget jeg på flyplassen fant jeg ikke passet mitt... jeg fikk nesten panikk, men fant et lite politikontor der, fortalte hva som var skjedd, og fikk et dokument med stempel som hjalp meg gjennom kontrollene og hjem. Det viste seg at passet mitt hadde glidd ned mellom de to sengene på rommet mens jeg pakket, så det ble sendt meg rekommandert etter noen dager :) En annen gang fant jeg heller ikke passet mitt når jeg skulle hjem. Etter å ha endevendt alt kom jeg til å huske på at jeg hadde levert inn passet mitt på Iberdrolas kontor (elektrisitetsverk) - det måtte være der. Det var fredag ettermiddag, jeg skulle reise kl. 6 mandag morgen og kontoret var stengt i helgen. Etter mye strev fant jeg ut at jeg fikk bare prøve å komme avgårde uten pass. På flyplassen gikk jeg rett til Norwegians kontor, fortalte det hele og fikk lapp som erstattet passet siden jeg var norsk og skulle hjem - da var jeg mer enn lettet !!! Min venninne skulle hjem en uke senere - hun dro til Iberdrola med min tillatelse og hentet passet.... | |