Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 600 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-09-28 11:35 | |
![]() | Forkjølet Hva er ditt beste tips til en forkjølet person? Ja, det er jeg som er forkjølet. Jeg kan ikke huske sist gang, det må være flere år, kanskje. Neida, det er ikke sånn at jeg ligger pladask i senga eller på sofaen, jeg er oppe og går, men i forkjølelsesbobleland mtp på lukt, smak og kanskje også lyd. Jeg drikker nypete med masse sukker. Jeg vurderer å lage en stor porsjon ostesuffle, hvis jeg orker. | |
| LilleLaila | 2019-09-28 23:22 | |
![]() | Cognac er det beste av alle tingene som ikke virker :) Men du kan faktisk svette ut litt feber av det, pakke deg godt inn og våkne frisk. OBS ikke ta for mye! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-09-29 00:24 | |
![]() | Ut og samle kongler fra høyfjellsfuru. Kok dem opp sammen med skilpaddeskall og lag te av dette. Deretter finner du en muggen inntørket appelsin som du knuser i morteren sammen med 4 nellikspiker, et laurbærblad og en globoid. Deretter fukter du et håndkle med varmt vann, legger det over hodet, men mellom der må det ligge en purreløk dyrket av en bonde fra Steinkjer og plukket av en feminin polakk med diagnosen kleptomani. | |
| GloriaM | 2019-09-29 10:14 | |
![]() | hahaha, Aran altså! | |
| Vannmann | 2019-09-29 11:07 | |
![]() | Lag deg en kruttsterk suppe med masse hvitløk i. Og hold deg varm. Sikkert ikke dumt med en konjakk heller. God bedring! | |