Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående9 006

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Taliaenxx - Ikke medlem lenger2019-10-13 22:18
Antall innlegg: 987

Durek, the man
www.dagbladet.no/kje...k/ 71703596


Artigkar han her.
Hun velger sine menn med omhu, Martha, den skal hun ha. Ikke noe A4-greier, nei.
 
Aran - Ikke medlem lenger2019-10-13 23:12
Antall innlegg: 6062

Dette skrev jeg nylig om Durek i en FB-gruppe som tar for seg det åndelige. Det var som en kommentar til et innlegg der en person hadde spurt hva folk mener om Durek:

Jeg tror Durek er en bløffmaker og at han vet det innerst inne selv. Samtidig tror han med seg selv at det han driver på med kan jo ha en viss åndelighet med seg, samtidig som han selv tenker at det er mye tull det han selv driver på med. Så hvorfor ikke holde på og gjøre dette til mitt levebrød og gå inn i den sfæren der jeg gjør en innsats for at dette skal se så ekte ut som mulig. Så kan jo alle se som har vg.skole at en del av det han sier krasjer fullstendig med det vitenskapelige og virker også langt fra tradisjonell og trygg uttrykksmåte innen for det mere seriøse alternative området.

så dette:

Jeg får ofte en kvalmende følelse når jeg leser Durek Verret sine uttalelser referert i media. Det er liksom noe som skurrer og det ligger en ekkel klump der. Samtidig føler jeg det er vanskelig å skrive slikt, fordi man rakker jo samtidig ned på Durek. Men kanskje er det totalt sett verdt det.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-14 09:14
Antall innlegg: 4429

Men "det alternative området" består nok mest av folk som ønsker å tjene penger. Kan kalle dem bløffmakere; men de hadde ikke fått mulighet til å fortsette med det hvis en del folk ikke hadde hatt et inderlig ønske om å tro på dem. Det skal to til for å danse tango.
Folk som påberoper seg "åndelige evner" har nok et stort behov for oppmerksomhet. Durek Verret? Han ønsker oppmerksomhet.
 
GloriaM2019-10-14 11:20
Antall innlegg: 994

Eller han har hatt en hemmelig drøm hele livet om å bli gift med en prinsesse. Märtha var jo et lett offer, kjent for å tiltrekkes av merkverdigheter!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?