Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående9 176

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-16 20:09
Antall innlegg: 4429

Espevær i desember
Inspirert av Espevær-elskeren Erik; som jeg lurer på om har vært der i desember? Tenkte vi skulle til Utsira, men det er utsatt til våren. Jeg har jo veldig lyst til å se Ufo-ringen; og være så nær havet på en øy om vinteren er noe nytt. Så da fikk vi leie et hus rett ved vannet med voffer. Nærmere vannet kommer man ikke!
 
LilleLaila2019-10-16 20:29
Antall innlegg: 3144

Så fint ut der da. Men hva er denne "ringen"?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-16 20:52
Antall innlegg: 4429

Det må du lese om! Bare skriv: Ufo-ringen på Espevær. De har ikke funnet ut av det; ikke er det soppen heksering, og ikke har de funnet andre "naturlig" forklaringer visstnok. Så da står man igjen med Ufo-teorien.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-16 20:56
Antall innlegg: 4429

Men, hvor er Erik mon tro? Har så vidt vært innom her i det siste.
Hallo Erik! Hva tenker du om Espevær i desember?
 
GloriaM2019-10-24 11:57
Antall innlegg: 994

Erik vil bare skrive vitser om dagen :)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-24 17:22
Antall innlegg: 4429

Og det er flott!

Espevær i desember er nok ganske forskjellig fra sommeren ja.
Er jo vant til havet på uværsdager (Risør). Skal bli spennende å oppleve Espevær og Ufo-ring i desember! Og håper at det ikke er snø, for da ser vi jo ikke ringen.
 
Darrang2019-10-25 11:48
Antall innlegg: 1121

Dette høres mystisk ut, Ordputter. Fortell
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-25 14:40
Antall innlegg: 4429

Du må lese om Ufo-ringen! De har ikke funnet ut hva det er, og da sier man at det er en UFO. En ekspert på heksering ble visstnok kontakta for å undersøke om det var den som hadde forårsaka ringen, men nei! I de fleste tilfeller med sånne mystiske ringer er det jo den soppen som er årsaken. Så da er det en UFO!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-25 14:45
Antall innlegg: 4429

15.desember inntas Espevær oss... Ikke bare på grunn av UFO-ringen selvfølgelig. Har aldri vært på en så liten idyllisk øy mer enn noen timer før... Og det var Lyngør i min barndom. Kan takke Erik for at vi valgte Espevær som første mål. Langt unna storbyens mas og så nær havet; nedtellingen har begynt!
 
Darrang2019-10-25 22:59
Antall innlegg: 1121

spennende og eksotisk. Får jo lyst til å ta en tur selv jeg nå
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-07 22:30
Antall innlegg: 4429

Det var en sjarmerende liten plass. Vi måtte gå ca. en kilometer fra ferjeleiet og til huset. Jo, det var flott å se rett ut på vannet, for huset lå helt i vannkanten; og heldigvis i le, for det blåste ganske heftig innimellom. Veldig spesielt og ikke minst STILLE, uten et eneste kjøretøy. Turen fra ferjeleiet til huset kunne jeg sikkert ha gått en million ganger uten å bli lei! Ufo-ringen fikk vi ikke besøkt; for Juni halta; og så tenkte vi at det jo er mulig å stikke innom Espevær når vi skal til Utsira til våren. Jo, plassen er absolutt verdt et besøk. Helst en annen tid på året; når det er lysere. Jeg hadde håpa på enda flere eldre hus alla Risør... men. Da hadde det vært fullkomment!
 
LilleLaila2020-01-08 00:40
Antall innlegg: 3144

Hørtes veldig spennende og fint ut. Men vinden er vel det som skremmer meg fra Vestlandet ja
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?