Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 877

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-09-19 09:35
Antall innlegg: 352

Ikke-tema i forum
Jeg synes det er en grei praksis at en varsler en spillvert hvis det er noe ved andre spilleres opptreden en reagerer på. Foreslår at vi slutter å omtale i forum hva enkeltpersoner har sagt og gjort i spillrommene. En kan bli fristet til å kikke etter i profilene, om hvem som har spilt mot hvem da og da, og det kan ende opp med mistanker mot feil person eller feilslutte i forhold til noe som er en misforståelse. Ta også høyde for at det er mange ulike personer som spiller, vi vet lite om de andre og hvem de er, kanskje ikke alle er friske en gang. Jeg misliker selv å bli lurt (det er faktisk noe av det verste jeg vet), men å opprette 10 profiler er en uskyldig form for tidsfordriv tross alt. Rankingsystemet fungerer egentlig perfekt, men er en blitt lurt, må en kanskje spille 10 kamper for å komme opp på rett nivå, og ikke 2 kamper. Hvis det å lure andre er den største gleden en har - vel, vel. Rankingen virker helt korrekt i forhold til hvor god en er over tid.
 
Edro2008-09-19 11:10
Antall innlegg: 331

Støtter Philologicus Her om dagen i chatten ble det tydeligvis en mirforståelse da noe som var ment som et komplement ble tatt som sarkasme. Det er bedre å la en nøytral spillvert ta seg av slike ting.
 
theplayer2008-09-19 11:34
Antall innlegg: 66

Kan du ikke da være så snill og sett opp en liste over hva vi kan snakke om i forum Philologicus........

 
qua - Ikke medlem lenger2008-09-19 11:40
Antall innlegg: 97

Det Phil. skriv om er kva ein IKKJE bør snakke om, nemleg konkrete motstandarar og kva dei har gjort og sagt, og det er vel greit?
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-09-19 13:50
Antall innlegg: 1944

Alle problemer kan snakkes om på generelt grunnlag.

Vi har hatt noen tilfeller, der vi har måttet slette innlegg fordi det står:

"Jeg spillte nettopp nå med en som....."

Dette blir som å navngi, da man kan se i statistikk hvilken motspiller denne brukeren hadde ved dette klokkeslettet.

Slike innlegg blir slettet, og vedkommende får samme reaksjon fra spillvertene som om det skulle vært skrevet navn.

Men man bør også være forsiktig med tilnærmet like utsagn.
Poenget i regelverket ar at brukere skal skyddes for offentlig hets, mobbing etc.

Uansett om noen mener, at den som har vært ufin mot noen fortjener det, så vil jeg minne om at gapestokken ikke lenger er en akseptert avstraffelsesmetode i Norge.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?