Spillrom
Sjiraffen17
Krokodillen0
Elefanten0
Hvalrossen0
Pumaen0
Flodhesten0
Katten
Turneringsrom
1
Innloggede18
Mobilspill
Pågående10 581

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Nixita - Administrator2019-10-28 22:07
Antall innlegg: 3118

Diagnosetråd
På oppfordring fra Ordputter (OP) starter jeg denne tråden. Bra innspill og jeg fører over det som har blitt sagt:

LilleLaila (LL):
Takk OP, har vel et lite innslag av autisme :) og kritikken fra enkelte har gått hardt innpå meg. Godt jeg har deg min venn!

OP:
Innslag av autisme ja; ikke noe negativt med det. Jeg har ikke Asperger, men skåra høyt på en, visstnok, seriøs test for noen år siden.
Noe med sensitiviteten og filtre og sånt...

OP: Uff, glemmer ofte trådens tema; ikke vond vilje.

GloriaM (LL):
Det går helt fint OP. det du nettopp har funnet ut :)
Jeg er i ferd med å finne ut/få diagnosen ADHD, så det gleder jeg meg til!
Noen som vet hva forkortelsen står for (bortsett fra meg da)

OP:
Å, da er jeg nysgjerrig. Våger du å starte en egen tråd om det senere?
Ja, det kan jo hjelpe å få en diagnose; og den er en del av oss, ikke hele oss. Den forklarer en hel del. Jeg er ikke overbegeistra for diagnoser; men vet selv etter at jeg fikk en for noe over 10 år siden; at det gjorde det lettere å forstå hvorfor ting hadde vært og er som de er. Vil kalle det et verktøy. "Min diagnose" er PTSD...

OP: Da starter vi en egen diagnose tråd dere! Prøver å være litt galgenhumoristisk; for det kan oppstå en del "småartige" situasjoner. Litt artige og litt pinlige.

GloriaM (LL): Ja, det er jeg med på. Har tatt alle tester, venter nå bare på psyiaters uttalelse, så ønsker jeg meg medisinering. Ja, vi tar det i en annen tråd, så kan jeg fortelle hvordan det er å leve med dette uten å vite om det. AttentionDeficitHyperDiso rder, tror jeg (uten å ha googlet)

GloriaM (LL): Attention Deficit Hyperactivity Disorder

Ordputter2019-10-28 22:19
Antall innlegg: 1595

Overføringsprinsippet!

LilleLaila2019-10-29 17:13
Antall innlegg: 772

Diagnose tråd, det skal vel være Diagnosetråd, vel. Hei og hå for orddelingsfeil. Er det en dignose som kalles "tråd"?? ;)

Ordputter2019-10-29 17:21

Kanskje Nix kan rette den lille feilen? Kan du Nix?

LilleLaila2019-10-29 17:27
Antall innlegg: 772

Henger sammen med min språkbakgrunn og en lett autisme dette, sorry altså, mener ikke å kritisere :)

Ordputter2019-10-29 20:47

Fint du sa det før jeg gjorde det... var på nippet, men lot være.

GloriaM2019-10-29 21:24
Antall innlegg: 525

:)

Nixita - Administrator2019-10-29 21:25
Antall innlegg: 3118

Brukte kopi/lim inn:

OP: Da starter vi en egen diagnose tråd dere!

Når det er sagt, så skriver jeg stadigvekk leif uten å miste nattesøvnen av det :) Noe endret seg etter at man for ørten år siden startet med mail/chat og sendte kjappe meldinger, uten å lese korrektur.

Ordputter2019-10-29 22:01

Da er vi fornøyde!

GloriaM2019-10-30 07:49

Der ble OP arrestert, ja he-he. Men det var tross alt Lille Laila som påpekte den lille feilen da. No sweat, Nixita :)

Darrang2019-10-30 10:00
Antall innlegg: 630

Diagnosen min? Småforelsket

Ordputter2019-10-30 13:25

Aha! men det er kanskje først når/hvis du blir stor/stormforelska at det beveger seg mot en diagnose... For det er jo sant at forelskelse kan gjøre en gal! MEN; det er vel helst når man er ung, og det er jo ikke du, så da så.

GloriaM2019-10-31 05:11

hihi, Darrang.
Men jeg sliter visst med nattesøvnen for tiden. La meg 23.30 i går og bråvåknet igjen etter 4 timer. Nå sitter jeg her da, og alle andre sover. Diagnose? Insomnia, nei, jeg sover jo, men våkner altså igjen altfor tidlig ...

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?