Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 592 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Chiraff | 2019-11-17 21:56 | |
![]() | Trump-tråden Vi har «gnometråd» og «Ropstadtråd». Men med kun et år til til president-valget, MÅ vi da ha en DONALD-tråd. For eller Mot? Morsom eller ufrivillig komisk? Twitterkonge eller fjortis? Mannssjåvinistisk eller Feminist? Jeg starter med denne linken: www.nettavisen.no/ny...60 276.html | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-17 23:38 | |
![]() | Lurer, litt, på om de fleste av oss er ganske metta av Klovnen Trump? Ja, jeg er nok det; selvoppnevnte Trumpekspert. Har vært skrevet temmelig mye om ham her inne Chiraff. | |
Cygnus | 2019-11-18 08:11 | |
![]() | Ja der ser du, Ordputter, jeg sa jo at du ikke var så ekspert som du trodde på dette feltet! ;) www.facebook.com/100...66 5452242/ | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-18 11:33 | |
![]() | Klikker på lenken, men det står at den kan være utløpt. Så, hva er det for slags "nyheter" om Trumpitassen ? Tviler på om det vil være en stor overraskelse; men man vet aldri... | |
Cygnus | 2019-11-18 11:41 | |
![]() | Den er ikke utløpt. Her er en til! www.newsweek.com/pas...ts -1467329 | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-18 12:13 | |
![]() | Ja, den siste fikk jeg frem. Ikke veldig overraskende at supporterne vil lage bråk hvis Trump bli avsatt. Synes ikke det er noe å advare mot akkurat. Når de har fulgt ham så lenge til tross for alt det absurde som er daglig kost fra Det Hvite Hus; så er det innlysende at de ikke har hjernekapasitet til å innse når slaget er tapt; og da kan det fort bli bråk. Men hva så? Intelligensen deres rekker ikke så langt at de er noen, verbal, trussel mot demokratene. | |
LilleLaila | 2019-11-18 19:36 | |
![]() | Ikke så rart folk irriterer seg over Trump sånn som han uttaler seg, men det er så mye av det gode (vonde) at jeg lurer på om det er taktikk fra hans side og at det ligger noe mer bak. Han kan jo ikke være totalt uintelligent og ha kommet så langt. Rart for oss på berget å mene at majoriteten av amerikanere er uintelligente ... ja ja dette passet kanskje bedre på bla-bla-tråden ... | |
Cygnus | 2019-11-18 20:11 | |
![]() | www.facebook.com/114...19 7441896/ | |
Cygnus | 2019-11-18 20:12 | |
![]() | LilleLaila a det er firskjell på uintelligent og det å ikke ha kunnskap. Trump lider vel mest av det siste! | |
LilleLaila | 2019-11-18 20:47 | |
![]() | Ja, Cygnus, det er kanskje slik det henger sammen ... | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-18 21:07 | |
![]() | Hm; men det er verken uintelligens eller kunnskapsløshet som er problemet hans. Og det er tydeligvis problemet, at det er utenfor rekkevidden til svært mange å forstå ham. Det er, en liten, unnskyldning for dem i det minste. Jeg trodde kanskje at flere skulle forstå når de, etter som tiden går, får mer innblikk i hans personlighet; men jeg tok nok feil. Og da må jeg nok si at kanskje er det umulig å virkelig forstå ham hvis man ikke har erfart selv hvordan en alvorlig PHF utarter seg. Og det er jo litt nifst egentlig, at så mange ikke har mulighet til å forstå ham. LilleL: Nei, han er ikke taktisk; like lite som en 5-6 åring kan man si. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-18 21:12 | |
![]() | Ikke Utarter selvfølgelig, men ARTER seg. Og for så vidt utarter seg etter hvert... | |
Chiraff | 2019-11-18 22:08 | |
![]() | Jeg tenker at det kun én konsekvens i positiv betydning som har inntruffet med Trump; politikken «over there» har blitt mer folkelig. MEN, egentlig har han allikevel ødelagt mye for seg selv med å bruke store deler av døgnet på VEL mye Twitring i hytt og gevær om ting&tang han burde ha holdt for seg selv. Tro meg, han blir IKKE gjenvalgt!!! | |
1976kjell | 2019-11-18 23:55 | |
![]() | Får håpe du har rett Chiraff, at han ikke blir gjenvalgt. Æ lik han heller ikke, han virke veldig useriøs Men noe av det han mener, e æ faktisk enig i. F.eks det at den såkalte klimakrisa ikke e så alvorlig som media ska ha det til Men politiske svakheter han har er bl.a hans manglende tillit til kvinner og hans forhold til mørkhudede, han er delvis rasistisk | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-19 00:02 | |
![]() | Som Arnold S. sa for en god stund siden: Then we can finaly sleep good at night! Altså når Trumpitassen er ute av Det Hvite Hus. | |
Chiraff | 2019-11-19 00:14 | |
![]() | 1976kjell: Enig, vi har ingen klimakrise! MEN, ja, det det er endringer i klimaet og det har det vært i millionkrav av år! Så der er han enig med oss ;-) | |
Cygnus | 2019-11-19 10:44 | |
![]() | Interessant utvikling: ‘North Korea snubs Trump, saying he hasn’t earned a new summit to ‘brag about’’ | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-19 12:30 | |
![]() | Ja, da har de jo skjønt litt... | |
Cygnus | 2019-11-19 22:48 | |
![]() | Og så litt latter og musikk! Vri på Simon & Garfunkel - og Trump! www.facebook.com/bar...24 0353564/ | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-20 00:37 | |
![]() | Fantastisk! | |