Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 586 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
pelagonia | 2020-01-29 09:45 | |
![]() | Russiske klimaløsninger Har du fått med deg NRKs fantastiske reportasje om Sergej Zimov og hans plan for permafrosten i Sibir? Imponert? Skeptisk? Eller andre synspunkter? www.nrk.no/dokumenta...1. 14755370 Jeg ble i alle fall både glad og imponert over hans arbeid i så mange år, og at det kan finnes såpass enkle løsninger som vil utgjøre en så stor forskjell. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-29 11:57 | |
![]() | Heftig! | |
pelagonia | 2020-01-29 12:32 | |
![]() | Veldig! Og så annerledes og spennende løsninger! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-29 20:06 | |
![]() | ALLE burde lese denne artikkelen! Må si jeg ikke har mye peiling, og ikke kan si noe fornuftig... Men det var veldig spennende å bli tatt med inn i dette "universet". Tror jeg må lese den en gang til; forstår kanskje litt mer da. | |
Angina | 2020-01-29 23:05 | |
![]() | Kjempespennende. Og ordentlig flott reportasje! Denne omhandler jo litt av det samme, men i mer hjemlige omgivelser. Ja til flere beitedyr! www.nrk.no/innlandet...Cv owl6GvLY | |
pelagonia | 2020-01-30 11:05 | |
![]() | Ja, det er slike reportasjer som gjør at man er glad for å ha NRK. Og da lærte man litt om albedoeffektenen. Fin den linken du la ved, Angina. Blir jo litt av det samme, ja. Vi får heie på beitedyra :) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-30 13:09 | |
![]() | Stordalen ja... Som mente/mener at vi skal spise minimalt med kjøtt; kun noen få servelatskiver i uka! Kanskje noe av svaret er beitedyra? At det blir mindre bruk og mer frihet for dyra; OG høyere priser for oss forbrukere. | |
Angina | 2020-01-30 23:27 | |
![]() | Takke meg til folk med skitt under neglene. Man føler en litt større tillit til bønder og forskere i felten, enn til millionærer som flyr privatfly fra konferanse til konferanse for å holde taler innimellom alle luksusferiene sine... | |
Angina | 2020-01-30 23:27 | |
![]() | Takke meg til folk med skitt under neglene. Man føler en litt større tillit til bønder og forskere i felten, enn til millionærer som flyr privatfly fra konferanse til konferanse for å holde taler innimellom alle luksusferiene sine... | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-31 19:13 | |
![]() | Ingen tvil! Det er ikke uinteressant; men jeg falt av når hun snakka om kjøttforbruket; om hva vi burde spise per dag; bittelitt servelat. Jeg skulle ønske at hver og en av oss hadde konkrete mål som vi føler har en effekt i det store bildet. Sånn som det er nå, blir man forvirra. | |