Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 586

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
TiramB2020-02-07 22:35
Antall innlegg: 781

Siv Jensen - statsminister?
Før vi vet ordet av det, er det nytt valg.
Kan det tenkes at Siv Jensen stiller som statsministerkandidat?
Ja, det kan det.

Dette må vi unngå, dere.

Hvem er det som kan finne på å stemme på Siv J?

Det er disse:

"Den typiske Frp-velgeren er mer oppdatert på bil enn gjennomsnittsnordmannen.

Han er mer interessert i danseband-musikk, country og roots enn snittet, og mindre interessert i jazz, klassisk musikk og opera. Han går sjeldnere på konsert enn snittet.

Frp-velgeren er langt mindre interessert i u-landsproblemer og miljøvernspørsmål enn gjennomsnittsnordmannen. Han er også mindre interessert i energisparing og langt mindre interessert i å bruke miljøvennlige varer.

Han er mindre opptatt av helseriktig kosthold og han trener mindre enn gjennomsnittsnordmannen. Han er mindre oppdatert på politikk og samfunn, helse og velvære, klær og sko enn snittet.

Fremskrittspartiets kjernevelger går langt sjeldnere på teater enn gjennomsnittet. 43 prosent av Frp-velgerne oppgir at de aldri går på teater eller musikal.

Frp-velgereren går også sjeldnere på kunstutstilling, opera eller ballettforestilling.

Han går sjeldnere på restaurant og kaffebar/kafe, sjeldnere på biblioteket og leser sjeldnere. Hver tredje Frp-velger svarer at de leser i en bok sjeldnere enn en gang i halvåret."

www.tv2.no/a/4110182/

Skal disse lurvete, usolidariske, ukulturelle, uoppdaterte folka få SIN statsminister?
Nei, fy flate.

Aran - Ikke medlem lenger2020-02-07 22:42
Antall innlegg: 6062

Det er bare en person som egner seg som statsminister. Trygve Slagsvold Vedum.

Dansebandmusikk kan for øvrig være morsomme greier:

www.youtube.com/watc...7G moUFkIvA

TiramB2020-02-07 22:56

Hvordan vil det gå med ytringsfriheten med en statsminister Jensen?
Med politikere som velger å brenne aviser fordi de ikke liker det som står i avisa? Som oppfordrer til boikott av aviser? Som sier opp abonnement fordi de ikke takler det som står i avisa?

Aran - Ikke medlem lenger2020-02-07 23:09

Ytringsfriheten får bedre kår med Frp i regjering

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-07 23:09
Antall innlegg: 4429

Jammen, det er jo meg! Og jeg stemmer ikke FRP.
Siv Jensen har jo klart seg bra i regjeringa; så vidt jeg har fått med meg.
Ja, hvorfor ikke statsminister? Jeg synes hun, for det meste, virker oppegående og fornuftig. mange av FRP-politikerne som jeg ikke har sansen for; med Jensen er ok. Han tjukkasen som jeg ikke husker navnet på, og den parlamentariske lederen, Limi? virker som bra folk.
Ellers så burde Erna sitte på livstid! Selv om jeg ikke stemmer Høyre, men kunne gjort det.

TiramB2020-02-07 23:11

Tegn og forklar, Aran!

Aran - Ikke medlem lenger2020-02-07 23:23

Pøh

TiramB2020-02-07 23:27

Bedre du kår du, liksom.

LilleLaila2020-02-07 23:33
Antall innlegg: 3144

Ja ja, Tiram, du vinkler det bra! Ingen er i tivl om hva du mener ... men Frp er ikke akkurat Fanden sjøl da!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-07 23:38

De var fanden sjøl! Hagen var fanden sjøl!
Men nå er de jo blitt nesten spiselige på noen områder.
Så neida, de er vel ikke "fienden vår" mer?

TiramB2020-02-07 23:38

Det blir sikkert kjempegøy med Frp i førersetet. Tut og kjør i 120 km/t. En av sakene deres. Full fart framover. Ingen grunn til å høre på fagfolk.

LilleLaila2020-02-08 01:38
Antall innlegg: 3144

Men vi har så godt av å ha dem her, Tiram, de utfordrer oss andre til å se over våre idelaer! Ikke sløvne hen!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-08 13:44

Ja, ytterkantene er bra å ha her i Nisseland.

TiramB2020-02-08 15:10

Selvsagt er det bra med bredde, både til høyre og venstre, men trenger vi en Jensen i statsministerposten?

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-08 15:30

Nei, tror ikke det. Men det hadde nok ikke vært verdens/Norges undergang om hun skulle sitte der. Så jeg hadde ikke lagt søvnløs hvis det skulle skje. Men Listhaug som mente at nå hadde FRP kommet ut av fengsel når de forlot regjeringa; nei, hun passer definitivt ikke som statsminister!

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?