Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 589 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-13 15:04 | |
![]() | Bruk heller pc, ikke mobil eller nettbrett Bruk heller pc som er kablet når du spiller ordspill. Trådløse spillemaskiner som mobiltelefon, nettbrett er ikke bra pga. strålingen som kan gjøre deg steril og mer sårbar for sykdommer. Link: einarflydal.com/2014...er -sykdom/ I de siste årene har sædkvaliteten til norske menn blitt drastisk redusert. Økningen av hjernekreft har vært stor de siste årene viser statistikk fra land som har oversikt over dette. Årsaken kan være trådløs teknologi som mobiltelefoner, nettbrett, mobilmaster, alt ellers som er trådløst og ikke kablet. Spesielt stor blir strålingsbelastningen om man lenge bruker en mobiltelefon i nærhet av kroppen. Så spill heller Ordspill på kablet pc. | |
TiramB | 2020-02-13 15:18 | |
![]() | Jeg går alltid med mobilen i baklomma når jeg er jobb, ute osv. Hva syns du om det? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-02-13 15:32 | |
![]() | Om du har mobilen avslått så er det vel greit, men ellers så synes jeg det er litt uforsvarlig. Uansett når man ikke bruker mobilen og den er påslått så er det jo ikke så ofte den sender ut signaler. | |
TiramB | 2020-02-13 15:45 | |
![]() | Den er jo påslått. Alltid. | |
LilleLaila | 2020-03-01 15:22 | |
![]() | Ingen vits å ha den med hvis den er avslått, da, Aran :) Hm ... håper ikke dette med stråling er sant, men synes jo folk burde spille mer ordspill på PC, fordi det er så få igjen her inne :)) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-03-01 16:48 | |
![]() | Så, vi må gå i sammen for PC-Ordspills fremtid. De stråleredde og de stråleskadde... og alle de andre. | |