Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 578 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
klunk - Ikke medlem lenger | 2020-02-15 20:54 | |
![]() | Aleksander Loginov I dag skammet jeg meg av å være norsk, på vegne av skiskytter brødrene Tarjei og Johannes Bø. Jeg er veldig interessert i idrett, men tror ikke jeg gidder å se på vm i skiskyting mer, i så fall er det for å støtte Aleksander Loginov. Måten de omtalte ham på etter løpet røper at de er elendige tapere, nesten verre enn jeg er i ordspill. Mannen gjorde en stor tabbe for noen år siden og dopet seg, men han har sonet sin straff og stiller helt lovlig opp i vm. Jeg skjønner at noen mener at man burde utestenges på livstid hvis man doper seg, og det argumentet respekterer jeg, men det er nå ikke en gang slik virkeligheten er. Den eneste måten jeg kan forstå brødrene på, er at når man er emosjonelt aktivert, så står man i fare for å si noe dumt. Jeg heier på deg Loginov. | |
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger | 2020-02-15 21:05 | |
![]() | Det er snakk om Blod doping.Så ja støtter Bø gutta og alle andre som vil ha loginov et vist sted | |
klunk - Ikke medlem lenger | 2020-02-15 21:18 | |
![]() | Skjønner hva du sier Billy, poenget mitt er at når man har sonet sin straff, hva så? | |
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger | 2020-02-15 21:28 | |
![]() | 2 år for Blod doping? er det straff? hadde det vært et fillestoff så greit nok.Og det at dem var såpass kvasse kan vel og ha en sammenheng med at Norge i dag fikk en bronsje medalje fra 2014 Ol pga en russer tatt for nettopp Bloddoping. | |
klunk - Ikke medlem lenger | 2020-02-15 21:49 | |
![]() | Du hopper rundt grøten og tar ikke poenget. Jeg mener at har man sonet sin straff, så er det ferdig med det. Å stemple folk for deres tidligere synder kan være ganske stygt, spesielt hvis man har kjempet seg tilbake på ærlig vis. | |
Cygnus | 2020-02-23 14:31 | |
![]() | Men det virker som om Loginov har verre problemer. | |
auau | 2020-02-23 16:57 | |
![]() | Vi får vente og se om det kommer noe konkret ut av siste dagers razzia. Ikke helt sikkert Loginov "har kjempet seg tilbake på ærlig vis". Han ser alt annet en glad ut på de bildene jeg har sett av ham. | |