Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 590

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 12:25
Antall innlegg: 4429

Joe Biden

www.youtube.com/watc...wy Rh1wjebg

Dette er helt tydelige tegn på demens.

Cygnus2020-03-09 12:54
Antall innlegg: 44845

Får ikke hørt innslaget, men Fantastisk hvis det blir to demente kandidater i presidentvalget 2020!

AaseB2020-03-09 13:04
Antall innlegg: 8147

Synes du et litt kjapt ute med konklusjonen din, OP.
Dette er tydelige tegn på forvirring, sannsynligvis relatert til hans alder. Det tar nok på å drive valgkamp på så høyt nivå, og jeg vet ikke om dette er nøye utplukka episoder eller noe dagligdags for ham.
Det kan, men må ikke være demens.

Vi bør ha i bakhodet at mye står på spill der borte framover nå, og at det kommer til å gjøres mange forsøk på å senke tilliten til den demokratiske presidentkandidaten bør ikke komme som noen overraskelse på noen som følger med.

Trump ser ut til å ville gjøre USA om til et diktatur på sikt. De tydelige tegna er at han griper inn i rettsavgjørelser og uttalelser fra pressen. Instanser som må være uavhengige av styresmaktene. Et eventuelt gjenvalg av Trump kan bli virkelig fatalt for landet, han har ingenting å tape etter å ha blitt gjenvalgt.
Under slike omstendigheter er en muligens forvirra Biden et langt bedre alternativ.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 13:07

Han surre fælt, og topper det hele med å si:- Stem på Donald Trump!
Stakkars fyr. Dette er nok en gavepakke til Bernie; men det er likevel trist. Skal tippe at han ikke kommer så langt som til selve valget i november. Alzheimeren har kommet for langt.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 13:12

Donald Trump ja, nei han er nok "bare" narsissist... Ja, det kan nok tolkes som demens i noen situasjoner, men nei, det er nok ikke det.
At han er noe svekka på grunn av alder; ja det er vel ikke helt uvanlig.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 13:18

Forvirra er en ting; og det har det vært flere eksempler på, som muligens kan forklares med alder. Men nei, hør på Bernie; en vesensforskjell.
Min mor hadde Alzheimer, og jeg fulgte henne tett i alle årene, så jeg har en viss kjennskap til det.
Hjernen kobler helt ut hos Biden i dette tilfellet; og det er velkjent.

Cygnus2020-03-09 13:49

Å er det DEN videoen! Den er en faka ting som Trumps kampanje sprer rundt - de har kappet av konteksten osv.
Men det er flere som mener Trump er litt dement! Og han glemmer jo fra sekund til annet. Det er ikke sånn at en nødvendigvis blir svekket etter 70!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 14:04

Hæ? Han sier: Stem på Donald Trump. Fake?
Nei, nå falt jeg av lasset gitt!

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 14:56

Vet ikke; sambo hørte på Bidens egen kanal; samme tale. Så hvem som har redigert hva hvor... Nei, ikke vet jeg.
Så, uansett, for et surr!
Alzheimer eller ikke?
Redigert eller ikke?

Cygnus2020-03-09 15:13

Jeg hørte slutten - husker ikke presis men noe sånt som : stem på Trump, så fortsetter elendigheten eller noe lignende! I alle fall har Bidenkampanjen bedt fcebook om å fjerne dette, men de vil ikke.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 15:16

Makan!

Cygnus2020-03-09 15:16

Her er mer om hvordan de holder på

l.facebook.com/l.php...hA &s=1

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 15:32

Jeg trodde Sambo bare sjekka seriøse videoer. Så da så!
Han ble ganske overraska selv; og gikk inn for å sjekke Bidens egen side; som det virka noe annerledes ja.
Håper de får fjerna alt dette tullet.

AaseB2020-03-09 16:01

Cygnus: Bare for å ha sagt det, så er jeg klar over at ikke alle blir svekka med alderen. Noen blir jo skjerpa, til og med.
Har erfaring med både demens og det motsatte i familien jeg også.
Det å spille ordspill skader nok ikke når det gjelder å holde hodet klart. Ikke umulig å tenke seg at det kan forebygge. :)

Aran - Ikke medlem lenger2020-03-09 16:02
Antall innlegg: 6062

Denne videoen er nok dataanimert , DVs fake. Med dagens dataprogrammer liggende tilgjengelig på nettet så er det lett å få til for de som kan det. Man kan få hvilken som helst person som holder tale til å si noe helt annet enn personen mener ved å manipulere bilde og lyd.

Aran - Ikke medlem lenger2020-03-09 16:05
Antall innlegg: 6062

På den annen side så ville det ikke forundre meg om Biden og Trump kan kunne gjøre slike tapper om de har en dårlig dag. Men synes Trump har kommet seg i det siste.

Håper Bernie vinner da.

Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-09 16:19

Ja, nå har Trump fylt 5 år!

Og ja, legging av ord er absolutt med på å bidra til at topplokket fungerer.
Opplevde noe underlig med modern. Hun var kommet langt inn i Alzheimerland, men gjette kryssord gjorde hun helt til bare noen måneder før "avgang". Og det var ikke helt enkle kryssorder. Jeg og sambo prøvde å løse en eller to, men nei. Husker spesielt godt at hun løste et kryssord på drøye halvtimen, og hun kunne finne på å ville spise tørkepapir! At ordlegginga gjorde livet hennes lettere etter at hun fikk Alzheimer er det ingen tvil om.

Cygnus2020-03-09 21:22

Hmmm, Aase! Det var ikke meg som fremmet ideen om at det var naturlig å bli svekket etter 70!! ;) Just saying!

AaseB2020-03-09 21:45

Nei, her var nok det meg som var svekka. Beklager! Multitasking funker sjelden bra, selv om det kan virke slik en stund.

Cygnus2020-03-09 21:47

Jeg nekter nemlig å gå med på at jeg er svekket - noch nicht!!! ;)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?