Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 933

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
olasonn2020-03-25 20:06
Antall innlegg: 37

Flash-problemer
Jaja...da er Flash helt umulig på min Chromebook, og dermed ser min "karriere" på ordspill ut til å være over.

Noen som vet om noen jobber med en løsning på Flash-problemet, som jo også vil ramme Windows-maskiner etter hvert?
 
AaseB2020-03-25 21:58
Antall innlegg: 8147

Kan du kun bruke nettleseren Chrome på din maskin? Jeg kjenner ikke annet enn navnet på den.

Jeg testa ut noen andre nettlesere her nå, Chrome har jeg ikke. Og fikk ikke logga inn via Edge, men det kan være noe på min Pc.
Jeg vet i alle fall at det fortsatt går an å spille via nettleserne Firefox og Vivaldi. Kanskje du kan prøve å bytte nettleser, om det er mulig?
 
AaseB2020-03-25 22:02
Antall innlegg: 8147

Spørsmålet ditt er viktig og på sin plass nå. Adobe Flash er gammel og umoderne og skal fases ut i løpet av 2020, så vidt jeg har hørt.
Om utviklerne ikke finner et alternativ som kan erstatte den, så betyr nok det slutten på all spilling på nettsida om noen måneder...
Og det er ingen hyggelig tanke, akkurat.

 
Nixita2020-03-25 22:07
Antall innlegg: 4720

Ja vi krysser fingre for at det blir en løsning. Selv bruker jeg Microsoft Edge, og det fungerer.
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2020-03-25 22:13
Antall innlegg: 11608

Ja, Flash blir borte ved nyttår.
Har ikke hørt noe mer i det siste, men vet det var snakk om å finne annen teknisk plattform for en stund tilbake.

Så ser jeg også at det er folk på svenskesiden som har problemer med Flash, men da er det Firefox som er problemet og Chrome som funker.

Så det er kanskje ikke nettleseren som er roten til problemene, men heller andre innstillinger?

På stående fot har vi ikke andre anbefalinger enn å sørge for at man har de siste oppdateringene fra alle programvare.
Så skal vi melde i fra så fort vi får evt. info om noen endringer/løsninger.

 
AaseB2020-03-25 22:16
Antall innlegg: 8147

Krysse fingrene gjør vi alle, ja.
Det hadde vært stas om noen i admin-gjengen kunne ta kontakt med og få litt informasjon av utviklerne angående dette.
 
AaseB2020-03-25 22:16
Antall innlegg: 8147

Okei, der kom det svar. Flott!
 
LilleLaila2020-03-26 06:42
Antall innlegg: 3144

Flashplayer funker ikke på min stasjonære lenger, men merkelig nok på laptopen, begge har windows 7 og bruker Firefox som nettleser!
 
ellw2020-03-26 12:45
Antall innlegg: 70

Firefox løser dette, last ned som midlertidig nettleser
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?