Spillrom
Sjiraffen27
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede28
Mobilspill
Pågående8 935

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-03-28 15:04
Antall innlegg: 4429

Tankeluftingstråden
Ja, de fleste tanker kan man vel lufte; og deretter muligens fordufte og trenger ikke være fornuft(e)ige
tanker (prøvde på rim).
Min første tanke her er at jeg skal finne en "koronaspøk", som sannsynligvis sambo vil få.
 
LilleLaila2020-04-01 16:28
Antall innlegg: 3144

Har mange tanker, men de fleste passer best inni hodet mitt. Prøver jeg å sette ord på dem, kommer de som regel feil ut :)
 
TiramB2020-04-01 16:59
Antall innlegg: 781

www.minmote.no/#!/ar...re t-hjemme

I-landsproblem........... ........ :-/
 
LilleLaila2020-04-01 17:07
Antall innlegg: 3144

Enig, Tiram,dette var tullete!!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-01 22:24
Antall innlegg: 4429

Uff ja, hvordan går det med dere som pleier å frisere hårtustene?
Må jo le når man tenker på at mange hadde nok sett ganske artige ut hvis frisørene ble borte i ett år!
Jeg har heldigvis et hår som greier seg selv.
 
hestlægg - Ikke medlem lenger2020-04-03 13:15
Antall innlegg: 57

Hva i h... er greia med å gå inn på et spill og så gå ut igjen før man har ventet 2 sekunder på at man skal rekke å starte spillet?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-03 13:22
Antall innlegg: 4429

Vedkommende har fått sjokk av rankingen din kanskje...
Men det er jo enkelt å sjekke ranking før man går inn i et spill.
 
hestlægg - Ikke medlem lenger2020-04-03 23:59
Antall innlegg: 57

Nja, det er jo folk som gjerne spiller rett etterpå. Virker som at enkelte folk tror at spillstarter sitter med pekefingeren klar på musa.

Når det gjelder ranken så ser man jo den når man har automatisk utvidelse i innstillingene. Noe jeg regner med alle med mer enn 100 spill har.
 
LilleLaila2020-04-05 14:27
Antall innlegg: 3144

Enig med hestlægg, dette er en dårlig kultur. Opplever det stadig jeg og ....
 
kda2020-04-23 12:18
Antall innlegg: 684

Jeg tenker at det er rare tider, alt føles litt uvirkelig. Savner veldig å kunne klemme venner og familie og gå ut og ta en bedre middag sammen, med et lite glass vin til ....
 
Darrang2020-04-27 08:26
Antall innlegg: 1121

Enig, kda, det er rare tider, men de har også noe positivt med seg. Folk stresser ned.
En ting jeg ikke begriper, er hvorfor Aran ikke er i denne tråden; han som er så glad i å lufte tanker overalt ellers ....
 
Cygnus2020-04-27 11:38
Antall innlegg: 44845

Vil gjerne lufte irritasjonstanker! Går mye tur for tiden, og selv om mange (de fleste?) er flinke og holder avstand så er det utrolig mange som IKKE gjør det. Vi har blitt bedt igjen og igjen: hold til høyre, hold avstand. I går var det tre interessante episoder. Først møtte vi tre damer som gikk i bredden og klinte seg helt inntil oss (vi gikk etter hverandre og var så ytterst at et skritt til ut til siden ville fått oss bums ned i en dyp grøft). Sa ingenting. Så senere kom det to damer til som styrte rett på oss og da sa jeg - vennlig - Husk - hold avstand! De så på meg som om jeg var gal eller som om de aldri hadde hørt noe sånt før. Og jaggu kom det ikke en gruppe damer til og da ble jeg virkelig seriøst ergerlig og sa skarpt at de skulle holde avstand. De ble rasende og ropte at jeg skulle passe meg selv! (Som igjen ville betydd at jeg måtte plaske ut i grøften mens de hadde en 2-3 meters skogsvei!). Hva synes dere?
 
auau2020-04-27 11:46
Antall innlegg: 37956

Min svigerfar pleide si, når han følte han hadde rett, men ikke ville provosere: "En får bruke vettet, den som har det!"

Klart du har rett, Cygnus. Dere må ha vært særdeles uheldige og truffet mange, uvettige og uforskammede turgåere. Her jeg går, har jeg bare gode opplevelser. Nå hilser vi på hverandre om vi aldri har sett hverandre før. Koselig gest som gjerne må overleve koronatiden, syns jeg.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-27 11:51
Antall innlegg: 4429

Fysj! Ufyselig oppførsel. Korona eller ikke; det er jo helt normal folkeskikk å ikke puste folk i nakken når man er ute på tur. Frihetsfølelsen forsvinner også hvis man ikke kan gå i fred.
Hvis dere vil være riktig artige, så få tak i noen refleksvester, og skriv med sort tusj: RISIKOGRUPPE; HOLD AVSTAND!!!
Kunne jeg gjerne ha gjort selv.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-04-27 11:53
Antall innlegg: 4429

Enig Darrang, Aran burde okkupere denne tråden!
Hører du Aran? kom hit hver gang det trengs ekstra utlufting av topplokket.
 
Nixita2020-04-27 12:09
Antall innlegg: 4720

I skogen rett utenfor døra her, er det ganske smale og noe bratte stier så møter fra 0-3 personer på en times tur. Her om dagen så skvatt jeg skikkelig da jeg plutselig hørte løping/tramping bak meg, tenkte elg, snudde meg raskt og det var to unge menn som jogget. Jeg sier noe sånt som herregud som jeg skvatt, mens jeg går ut av stien ut i lyngen. Det jeg lurer på er hvordan de ville passert meg på den smale stien om jeg hadde flyttet meg. De var max 2 meter bak meg da jeg oppdaget de.
 
Cygnus2020-04-27 12:17
Antall innlegg: 44845

Jeg vurderer stadig å hoste høyt og uhemmet hvis noen trør meg for nære!! :)
 
LilleLaila2020-04-27 13:54
Antall innlegg: 3144

Huff, ja. Dette er utrolig ansvarsløs og dum oppførsel!
 
Cygnus2020-04-27 14:01
Antall innlegg: 44845

Takk for støtte - dette er første gang i mitt liv at jeg har vært engstelig for smitte, så føler meg litt dum. Det er jo et (litt stort?) mindretall som er slik, men tror vi tar turene uti øyene igjen slik vi har gjort den siste uken. Der er det folketomt!
 
Nixita2020-04-27 14:55
Antall innlegg: 4720

Jeg er like engstelig som deg, og det er jo tross alt en anbefaling fra myndighetene, så at folk bare gir blaffen er utrolig dårlig!
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?